Scor min fantastiske kammerat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

liwsmor

Lene-Oliver skriver:

Hej piger

Min fantastiske kammerat mangler en sød pige og dele sin hverdag med. Nu har jeg lovet at hjælpe ham lidt og jeg forsår jo egentlig ikke hvorfor han er single men døm selv

Han hedder Jonas, bliver 25 år her den 3. marts

Han har en dejlig dreng, Oliver på 2 år som han har hver anden weekend og ellers så meget som han får lov til.

Han bor i Horsens, og vil pt. ikke flytte pga sammenværd med sin søn.

Han arbejder som stilasarbejder.

Tror det eneste minus jeg sådan lige kan finde er at han ryger, men jeg tror dog den rette pige sagtens vil kunne få ham til at droppe det.

Han er en skide sød fyr, som bare ikke har mødt den rette endnu, er det mon dig ?

Har vedhæftet et par billeder (i dag har han dog ikke pircing i øjnbrynet)

I kan skrive hvis i gerne vil vide mere

han ser rigtigt sød ud . men er optaget, så held og lykke med at finde hans drømme pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

chael

Lene-Oliver skriver:

Slet ingen der er interesseret

Er desværre optaget og bor på Sjælland, men ikke værst

Han ser sgu meget godt ud...

Men det ville nok også være kikset, for jeg har også en søn på 2 år, der hedder Oliver hi hi...

*CAmilla 23+0

Anmeld

23. juni 2011

baby012

Han ser godt nok sød ud, også med bettamanden  

men måske bor jeg lige langt nok væk, (østjylland)

Anmeld

23. juni 2011

FogL

Han ser godt nok sød ud, men går nok ikke med mig der skal giftes, have barn og bor i Dubai  haha

Anmeld

23. juni 2011

Sof

ciepige skriver:

Han ser godt nok sød ud, men går nok ikke med mig der skal giftes, have barn og bor i Dubai  haha

Hvor er du kedelig, er sikker på at K hel klart ville være med på den  Så kunne du være herovre en gang i mellem og besøge Jonas og så kunne han få D og R til Dubai  Det ville han nok ikke brokke sig alt for meget over 

Anmeld

23. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Ser da super sød ud, forstår da slet ikk hvorfor han har taget sin piercing ud:b
Men vil bo i Horsens pga søn (Fuld respekt) men for langt væk fra mig, tror jeg.

Anmeld

23. juni 2011

FogL

Sof skriver:

Hvor er du kedelig, er sikker på at K hel klart ville være med på den  Så kunne du være herovre en gang i mellem og besøge Jonas og så kunne han få D og R til Dubai  Det ville han nok ikke brokke sig alt for meget over 

Haha - det tror jeg godt nok ikke han er!  

Men det går jo også nok, har det fantastisk, men et sødt smil skal man ikke kimse af!

Anmeld

23. juni 2011

Sof

ciepige skriver:

Haha - det tror jeg godt nok ikke han er!

Men det går jo også nok, har det fantastisk, men et sødt smil skal man ikke kimse af!

Nej, det er selvfølgelig rigtigt nok, det andet var nu også bare for sjov 

Anmeld

19. oktober 2011

W&M <3

Er han blevet afsat ?

Han ser da meget sød ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.