Sof skriver:
Ja, min læge lød også som om han gerne vil sende mig afsted mere end 2 gange for at jeg kan slappe af, så det er jeg rigtig glad for og specielt for at have så fantastisk en læge som jeg har, han har godt nok været guld værd i det her og det er bare så vigtigt!
Hvordan kan det være at du skal til så mange scanninger? Samme grund som mig?
De læger er sååååå meget værd, og jeg ville bare frygte hvis jeg havde en eller anden heks, der bare var total kold.
Ikke helt samme grund som dig, men den 1 var for at se om det sad som det skulle (har haft en ude for livmoderen) og 2 gang var det for at se om der var hjerteblink, og 3 gang er for at se om der stadig er hjerteblink.
Vi har prøvet en del år, vi var det som man kalder for uforklarlige barnløse, ingen af os fejlede noget. Også har vi været igennem 5 IUI behandliner, hvor jeg havde en bio og en SA. Men besluttede mig med at december var sidste gang med behandling, jeg orkede ikke mere. Også var den der måneden efter

Alle de scanninger hjælper mig MEGET, men må nok indrømme at når den ene er overstået så frygter man den næste. Det er meget blandet med følelser.
Nu skal i bare have de to streger

snart igen.
Anmeld