Lægebesøg efter MA overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Sof

Ja, jeg skrev i går denne tråd  https://www.baby.dk/debat/90031pi1/ordet-er-frit/har-lige-brug-for-lidt-hjaelp-omkring-bloedning-efter-ma.aspx

I dag var jeg så ved lægen og fik at vide at alt var helt normalt. Det er ikke pga. sex jeg bløder som jeg gør, men fordi at der i livmoderen efter en udskrabning danner sig sårskorper og de kan så løsne sig og/eller blive opløst af forskellige grunde og det er derfor jeg bløder og ingen smerter har  Dog skal jeg til en scanning hvis jeg stadig bløder om en 7-10 dage, men det regnede han ikke med

Alt lød helt som det skulle og vi fik endnu engang bekræftet at vi bare fortsætter uden beskyttelse og at så snart jeg er gravid igen, så skal jeg underrette lægen og derefter have tryghedsscanninger omkring uge 7, for at tjekke hjerteblink, og så også endnu engang inden NF fordi vi jo også så hjerteblink sidst, men babyen alligevel ikke klarede den, så det lettede rigtig meget og vi gik derfra glade og trygge ved det hele, så nu kan vi kun fortsætte med at prøve og krydse fingre for at vi snart har heldet med os igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Janni.

for at det snart lykkedes for jer 

Anmeld

14. februar 2011

CamillaValby

for at i snart får to fine streger igen. Og at spirens hjerte bliver ved med at slå

Jeg er også til scanning konstant inden en evt. NF har jeg været til scanning 3 gange det er noget af en sjat på både godt og ondt.

Sender dig et kæmpe

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Tusind tak 

Anmeld

14. februar 2011

Sof

CamillaValby skriver:

for at i snart får to fine streger igen. Og at spirens hjerte bliver ved med at slå

Jeg er også til scanning konstant inden en evt. NF har jeg været til scanning 3 gange det er noget af en sjat på både godt og ondt.

Sender dig et kæmpe

Ja, min læge lød også som om han gerne vil sende mig afsted mere end 2 gange for at jeg kan slappe af, så det er jeg rigtig glad for og specielt for at have så fantastisk en læge som jeg har, han har godt nok været guld værd i det her og det er bare så vigtigt!

Hvordan kan det være at du skal til så mange scanninger? Samme grund som mig?

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

Jeg krydser fingre for, at der snart er en baby på vej til jer

Lisbeth

Anmeld

14. februar 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Ja, min læge lød også som om han gerne vil sende mig afsted mere end 2 gange for at jeg kan slappe af, så det er jeg rigtig glad for og specielt for at have så fantastisk en læge som jeg har, han har godt nok været guld værd i det her og det er bare så vigtigt!

Hvordan kan det være at du skal til så mange scanninger? Samme grund som mig?

De læger er sååååå meget værd, og jeg ville bare frygte hvis jeg havde en eller anden heks, der bare var total kold.

Ikke helt samme grund som dig, men den 1 var for at se om det sad som det skulle (har haft en ude for livmoderen) og 2 gang var det for at se om der var hjerteblink, og 3 gang er for at se om der stadig er hjerteblink.

Vi har prøvet en del år, vi var det som man kalder for uforklarlige barnløse, ingen af os fejlede noget. Også har vi været igennem 5 IUI behandliner, hvor jeg havde en bio og en SA. Men besluttede mig med at december var sidste gang med behandling, jeg orkede ikke mere. Også var den der måneden efter

Alle de scanninger hjælper mig MEGET, men må nok indrømme at når den ene er overstået så frygter man den næste. Det er meget blandet med følelser.

Nu skal i bare have de to streger snart igen.

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Lisbeth1985 skriver:

Jeg krydser fingre for, at der snart er en baby på vej til jer

Lisbeth

Tusind tak 

også for at I snart har en bebs på vej

Anmeld

14. februar 2011

Sof

CamillaValby skriver:

De læger er sååååå meget værd, og jeg ville bare frygte hvis jeg havde en eller anden heks, der bare var total kold.

Ikke helt samme grund som dig, men den 1 var for at se om det sad som det skulle (har haft en ude for livmoderen) og 2 gang var det for at se om der var hjerteblink, og 3 gang er for at se om der stadig er hjerteblink.

Vi har prøvet en del år, vi var det som man kalder for uforklarlige barnløse, ingen af os fejlede noget. Også har vi været igennem 5 IUI behandliner, hvor jeg havde en bio og en SA. Men besluttede mig med at december var sidste gang med behandling, jeg orkede ikke mere. Også var den der måneden efter

Alle de scanninger hjælper mig MEGET, men må nok indrømme at når den ene er overstået så frygter man den næste. Det er meget blandet med følelser.

Nu skal i bare have de to streger snart igen.

Hold da op en proces 

Men håber at alle scanninger fortsætter med at være gode og der kommer en sund og rask baby ud til jer om 7 måneders tid

Men ja, jeg kan godt forholde mig til at ventetiden og frygten til næste scanning kan blive grum og det er også derfor at planen vil gå på første scanning i uge 6-7 og så med 2 ugers mellemrum indtil vi rammer NF og at bebsen så bliver derinde næste gang!

Men ja, nu vil jeg bare gerne have 2 streger igen 

Anmeld

14. februar 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Hold da op en proces 

Men håber at alle scanninger fortsætter med at være gode og der kommer en sund og rask baby ud til jer om 7 måneders tid

Men ja, jeg kan godt forholde mig til at ventetiden og frygten til næste scanning kan blive grum og det er også derfor at planen vil gå på første scanning i uge 6-7 og så med 2 ugers mellemrum indtil vi rammer NF og at bebsen så bliver derinde næste gang!

Men ja, nu vil jeg bare gerne have 2 streger igen 

Det håber jeg også af HELE mit hjerte Men tør ikke håbe for meget.

Jeg ved ikke om det passer men har hørt noget om at man bliver hurtig gravid efter en SA og MA. Så jeg

Husk lige at hold og opdateret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.