Hvor er jeg bare skuffet.(jul)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Anonym trådstarter

Bliver nød til lige at komme ud med det her, håber det er ok at jeg er anonym.

Jeg er alene med mine børn og min x og jeg plejer at holde jul sammen, men stemningen mellem os har været presset, så jeg tror ikke det er en god idé i år. Endvidere ville hans forældre så også være der og det kan jeg slet ikke.

Jeg tænker om jeg skal lade min x have børnene til jul, selvom børnene sikkert vil blive kede af det.

Mine forældre er inviteret til min søster og det er jeg ikke, så skal jeg holde med drengene bliver det helt alene, holder de med deres far, så skal jeg sidde alene og det overlever jeg nok.

Er skuffet over min søster kun inviterer vores forældre, men ved også at hendes mand kun kan rumme sig selv, så det er nok bedst.

Men hvad skal jeg stille op med det...bide tænderne sammen og holde alene med min x og børnene, holde lillejuleaften med mine forældre og børnene som en juleaften og så tager de til deres far juleaften og jeg er alene. Eller skal jeg holde helt alene med børnene??

Øv, troede aldrig jeg skulle sidde med det her dilemma.
Hilsen ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Loggidut

jeg ville nok vælge for børnenes skyld.

og børnene er vel glade for deres far`?

så jeg ville nok vælge at invitere xén og hans forældre, og bare være glad for at vide at mine unger hyggede sig.

Lige den dag tror jeg ikke nogen gider skændes alligevel, og det kunne jo bare vise ungerne og din svigerfamilie at du faktisk ikke bærer nag til nogen.

bare sådan jeg ville have valgt.

Anmeld

28. september 2008

twinboys

Sådan ville jeg også have valgt...

Majbritt(H)

Anmeld

28. september 2008

Jan9e D

Hej Ano.

Har faktisk selv stået i et dilemma, mht julen- og jeg har valgt at bide tænderne sammen og tilbringe julen sammen med min ex og hans sviger fam. Og er super glad for at jeg er inviteret der hjem - ville slet ikke kunne undvære at være sammen uden min datter juleaften.

Men hvis det var mig så ville jeg nok bide tænderne sammen og tilbringe julen sammen med sviger fam.

Anmeld

29. september 2008

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.
Ja, jeg slap så for bekymringer.:(
Min x vil ikke holde med mig og jeg kan jo ikke give børnene den samme jul helt alene som han kan med hele hans familie.
Så jeg hygger med dem lillejuleaften og juleaften skal jeg for første gang i mit liv tilbringe helt alene.
(H)

Anmeld

29. september 2008

Tullebobs

Pyyyyha altså:'( Hvor kan det dog være svært at få kabalen til at gå op. Dine børn får sikkert en herlig jul, og det er selvfølgelig hovedsagen, men jeg bliver da helt ked af det, når du samtidigt skriver, at det indebærer, at du skal sidde alene - det skal man bare ikke juleaften. Har du ikke noget andet familie, en god ven eller andre son du kan være sammen med? Ellers tror jeg at jeg ville melde mig som frivillig hjælper til et af juleaftensarrangementerne for folk, som ikke er så priviligerede... Pøj pøj med det hele og en kæmpekrammer (H) fra Trine

Anmeld

29. september 2008

Anonym trådstarter

[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Pyyyyha altså:'( Hvor kan det dog være svært at få kabalen til at gå op. Dine børn får sikkert en herlig jul, og det er selvfølgelig hovedsagen, men jeg bliver da helt ked af det, når du samtidigt skriver, at det indebærer, at du skal sidde alene - det skal man bare ikke juleaften. Har du ikke noget andet familie, en god ven eller andre son du kan være sammen med? Ellers tror jeg at jeg ville melde mig som frivillig hjælper til et af juleaftensarrangementerne for folk, som ikke er så priviligerede... Pøj pøj med det hele og en kæmpekrammer (H) fra Trine [/citat] Ja, det er ikke så nemt. Men for børnene er det her nok det bedste, eller næstbedste..:'( Det var da en rigtig god idé med at være frivillig, så giver det da også lidt mening. Det tror jeg at jeg vil gøre. Har gået hele dagen og tænkt på hvad jeg skulle gøre juleaften og det må være som frivillig et sted. Tak for dit svar. Ano.

Anmeld

29. september 2008

Tullebobs

Lige præcis! Jeg kunne godt finde på at melde hele familien som frivillig en juleaften et år, når vores barn (børn hvis vi evt får flere) er blevet større, så de kan se hvordan julen KAN være, og ikke mindst kan de opleve glæden ved at hjælpe andre på en aften hvor det må være rigtig svært for de som i forevejen har det svært.

Glad for at du kunne bruge mit svar. Og til næste år er børnene igen hos dig:)

(H) fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.