Her kommer en status på mit indlæg, om at Vs havde sagt, at mit barn ikke er normalt.
Først - vi var til kiropraktor, og hun var lidt låst i nakken og midten af ryggen. Så har vi fået tid hos børnelægen, som skal gennemgå Elizabeth fra A til Z, fordi hun ikke vil spise, sidde i den højestol, lege eller noget som helst.
Så - har vi fået et møde med VS som den videre plan for hvordan de kan hjælpe hende til at falde bedre til. Og vi har sagt til dem, at Elizabeth er ikke mere unormal end andre børn. Hun er 9 mrd., og behøver ikke at kravle eller ku lide at ligge på maven. Først og fremmeste skal de skabe tryghed omkring hende.
Dernæst - har jeg fået det ordnet med mit arbejde, så jeg har fri til 14. marts og kan tage noget af min resterende orlov bagefter. Så er Elizabeth næsten et år, før jeg skal tilbage på job igen. Men hun skal fortsat være i VS, eller??????????
Nu er hun så hjemme igen, fordi hun er ramt af en kæmpe mave virus. Hun kastede op torsdag nat, og fredag og hele weekenden har hun kun skidt vand ud. Vi har talt med lægen om det. Jeg lå selv hele lørdagen med det, og nu har storebror det også......
JEG KAN IKKE MERE NU........................... hvad fanden skal jeg gøre?
Jeg svømmer i sygdom, separationsangst, søvnløse nætter og utilfredse unger - jeg spiser ingenting og jeg er så langt nede lige nu.
Skal vi tage hende ud af VS, og holde hende hjemme til hun er et år? Kan hun bedre klare VS til den tid?
Nu har vi "fjernet" noget af det, som gir os stress - mit arbejde blandt andet. Men hvad gør vi ved alt det sygdom. Hun kommer jo aldrig ind i en fast rytme og blir kørt ind i VS, hvis hun hver anden uge er syg.......
Jeg er så fortvivlet...........