ja, så har du da noget at slås med... godt du i det m indste har fri om dagen, så du kan slappe af - men det er nu ikke det samme som en god nats søvn...
lyder meget som plukkeveer - og de gode af slagsen... jeg har masser af de gode, men hvis jeg ikke slapper af, så får jeg rigtig ondt, maven bliver hård og spændt i længere tid og jeg får nogle jag ned i skridtet og menstruationssmerter... og sådan skal man ikke have det... slet ikke hver dag
men jeg håber da at du kan nyde tiden alligevel og ja, det er super dejligt, når man kan mærke den lille mosle rundt og lige klide hende lidt under den ene fod... min er super kilden - det er sjovt at lære dem lidt at kende allerede inden de er her rigtigt

valentinsdag fejrer vi ikke - men mind skønne mand kom hjem med den smukkeste silke-underkjole i lørdags, bare for lidt forkælelse.. og så har han været handyman hele weekenden og sat lamper og billeder op og sat hylder i et indbygget el-skab vi har i gangen (har boet i huset i 6 år, så det måtte vel komme en dag) - jo, så jeg føler mig bestemt forkælet

på den helt rigtige måde...
Anmeld