Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er så lykkelig tænk engang at sådan en lille bule kan få så meget betydning.. Manden er helt nyforelsket går og nuser mig på maven hele tiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin fin mave, og lækkert med en nyforelsket mand...
iiih en fin bule
Og dejligt med en nyforelsket mand.
Fin lille mave, og super dejligt med en nyforelsket mand
Jemion skriver: Er så lykkelig tænk engang at sådan en lille bule kan få så meget betydning.. Manden er helt nyforelsket går og nuser mig på maven hele tiden
Tillykke med maven.. Kan se du har termin den 8/9.. Jeg er sikker på du føder den 9/9 på min fødselsdag.
MissGeoh skriver: Tillykke med maven.. Kan se du har termin den 8/9.. Jeg er sikker på du føder den 9/9 på min fødselsdag.
Neeej !! jeg har en aftale med spunken om den 8/9 for det er min fødselsdag
LilleMor10 skriver: Neeej !! jeg har en aftale med spunken om den 8/9 for det er min fødselsdag
Ej nej nej.. Den 9/9 er bedre.. SÅ er der ikke så mange forskellige tal at skulle øve sig på.
MissGeoh skriver: Ej nej nej.. Den 9/9 er bedre.. SÅ er der ikke så mange forskellige tal at skulle øve sig på.
Haha, det selvfølgelig rigtig nok
LilleMor10 skriver: Haha, det selvfølgelig rigtig nok
Hehe..
Men september børn er jo de bedste.. Så det er også en god dato du har.
MissGeoh skriver: Hehe.. Men september børn er jo de bedste.. Så det er også en god dato du har.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128