Bimmer Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

2babygirls

DK skriver:

Ja præcis! Trøste-kage ved man hvad er Ellers er jeg helt enig med Napoleon om champagne også: In victory I deserve it, in defeat I need it!

Haha, den vil jeg bruge fremover når jeg er kage-tørstig

Bagte så en kæmpe chokoladekage igår fnis  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Becks

DK skriver:

Hej Tøser!

Så er det uge 7 og vi har vinterferie! Bimmeren bliver så stor og rund. Han vejer nu 4800 gram, og har derfor taget små 300 gram på på 10 dage! 30 gram om dagen... Så vidt vi kan måle er han næææsten vokset en cm også!

Jeg er ved at få lidt eksamensstres. Morhjernen har overtaget TOTALT og der er nu enestyre derinde i knolden. Den lille klemte og nu forsagte Studiehjerne prøver at pippe lidt løs om at der jo kun er en uge til jeg skal til eksamen, men Morhjernen proklamerer dikatorisk at intet er vigtigere end at stirre fortryllet ned i vuggen på sovende baby! Jeg må tage det sure med det søde og bare få den eksamen overstået og forhåbenligt bestå også. Da faget ikke er oprettet igen, kan jeg ikke tage den til sommer, så nu må jeg bare blive færdig med det til den karakter det nu kan blive til. Heldigvis er jeg sikker på at Morhjernen er ligeglad med en evt. ret sløj karakter!

I får lige de nyeste shoots af Bimmeren. Vi skal til at have et nyt kamera da det gamle er gået kold (lige her midt i Bimmer-mania!!) så hvis i har gode ideer til hvad vi skal købe så kom endelig med dem! Vi har ca. en 3-3500 kr at bruge! Jeg er sådan i tvivl om vi skal investere i et begynder spejlrefleks eller et point and shoot kamera. Jeg er nervøs for om jeg fatter at bruge spejlreflekset og om det vil være for stort til at jeg får det slæbt med rundt... Men på den anden side vil jeg jo også gerne kunne tage smukke billeder... hmm...

Nå, men mobil-fotos herfra indtil vi får købt nyt, og deeeejlig vinterferie til alle!

Det har jeg glædet mig til

Hvor ser han skøn ud og han ligner bare Mikkel så vildt

Puha en eksamen oveni, men jeg er sikker på du klarer den som altid, selv med en smuksak som Bimmeren ved siden af

Anmeld

14. februar 2011

Fru Nielsen

Hvor er han dog bare lækker lækker....

Anmeld

14. februar 2011

Vial

Årh, han er lækker og skøn storesøster.

Det med kamera ved jeg INTET om. Købte mit i Japan og tænkte, at det vist var et blåstempling i sig selv ;-)

Pøj pøj med eksamen - håber ikke at alle paragrafferne når at løbe ud med modermælken.. 

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Endnu flere billeder, sikke en skøn-herlig morgen. Richard er så fin, jeg elsker bare billederne af ham sammen med Kirstine.

Du aner slet ikke hvor ondt jeg har af dig i forhold til den dumme eksamen. What can I do to help?????? Du må sige til hvis der er et eller andet!!

Anmeld

14. februar 2011

piadas

ÆÆÆLSKER billedspam!

Hvor er det nogle fine billeder (på trods af at de er taget med mobilos). Han er altså bare for lækkker!

Jeg er sikker på, at du klarer eksamen med bravour, men derfor skal du da lige have et held og lykke med alligevel!

God ferie!

Anmeld

16. februar 2011

Line Højdal

Ihh... det er bare sådan nogle dejlige billeder!
Dejligt at alt går godt...

Også god vinterferie til dig - både mor-hjernen og studie-hjernen  Jeg er sikker på at du nok skal klare eksamen

Line

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

hvor er han bare sød

Anmeld

16. februar 2011

K&S

DK skriver:

Hej Tøser!

Så er det uge 7 og vi har vinterferie! Bimmeren bliver så stor og rund. Han vejer nu 4800 gram, og har derfor taget små 300 gram på på 10 dage! 30 gram om dagen... Så vidt vi kan måle er han næææsten vokset en cm også!

Jeg er ved at få lidt eksamensstres. Morhjernen har overtaget TOTALT og der er nu enestyre derinde i knolden. Den lille klemte og nu forsagte Studiehjerne prøver at pippe lidt løs om at der jo kun er en uge til jeg skal til eksamen, men Morhjernen proklamerer dikatorisk at intet er vigtigere end at stirre fortryllet ned i vuggen på sovende baby! Jeg må tage det sure med det søde og bare få den eksamen overstået og forhåbenligt bestå også. Da faget ikke er oprettet igen, kan jeg ikke tage den til sommer, så nu må jeg bare blive færdig med det til den karakter det nu kan blive til. Heldigvis er jeg sikker på at Morhjernen er ligeglad med en evt. ret sløj karakter!

I får lige de nyeste shoots af Bimmeren. Vi skal til at have et nyt kamera da det gamle er gået kold (lige her midt i Bimmer-mania!!) så hvis i har gode ideer til hvad vi skal købe så kom endelig med dem! Vi har ca. en 3-3500 kr at bruge! Jeg er sådan i tvivl om vi skal investere i et begynder spejlrefleks eller et point and shoot kamera. Jeg er nervøs for om jeg fatter at bruge spejlreflekset og om det vil være for stort til at jeg får det slæbt med rundt... Men på den anden side vil jeg jo også gerne kunne tage smukke billeder... hmm...

Nå, men mobil-fotos herfra indtil vi får købt nyt, og deeeejlig vinterferie til alle!

Han er jo for lækker lækker lækker lækker lækker

Jeg vil helt sikkert anbefale jer at købe et spejlrefleks kamera...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.