DK skriver:
Hej Tøser!
Så er det uge 7 og vi har vinterferie! Bimmeren bliver så stor og rund. Han vejer nu 4800 gram, og har derfor taget små 300 gram på på 10 dage! 30 gram om dagen... Så vidt vi kan måle er han næææsten vokset en cm også!
Jeg er ved at få lidt eksamensstres. Morhjernen har overtaget TOTALT og der er nu enestyre derinde i knolden. Den lille klemte og nu forsagte Studiehjerne prøver at pippe lidt løs om at der jo kun er en uge til jeg skal til eksamen, men Morhjernen proklamerer dikatorisk at intet er vigtigere end at stirre fortryllet ned i vuggen på sovende baby! Jeg må tage det sure med det søde og bare få den eksamen overstået og forhåbenligt bestå også. Da faget ikke er oprettet igen, kan jeg ikke tage den til sommer, så nu må jeg bare blive færdig med det til den karakter det nu kan blive til. Heldigvis er jeg sikker på at Morhjernen er ligeglad med en evt. ret sløj karakter!
I får lige de nyeste shoots af Bimmeren. Vi skal til at have et nyt kamera da det gamle er gået kold (lige her midt i Bimmer-mania!!) så hvis i har gode ideer til hvad vi skal købe så kom endelig med dem! Vi har ca. en 3-3500 kr at bruge! Jeg er sådan i tvivl om vi skal investere i et begynder spejlrefleks eller et point and shoot kamera. Jeg er nervøs for om jeg fatter at bruge spejlreflekset og om det vil være for stort til at jeg får det slæbt med rundt... Men på den anden side vil jeg jo også gerne kunne tage smukke billeder... hmm...
Nå, men mobil-fotos herfra indtil vi får købt nyt, og deeeejlig vinterferie til alle!
Det har jeg glædet mig til 
Hvor ser han skøn ud og han ligner bare Mikkel så vildt
Puha en eksamen oveni, men jeg er sikker på du klarer den som altid, selv med en smuksak som Bimmeren ved siden af 
Anmeld