Hej piger og tak for en hyggelig dag i går....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Lene76

Vil bare lige hurtigt fortælle at...
Viktor desværre har fået Lungebetænselse... Så man føler sig lidt som en dårlig mor når man slæbte ham med igår.. men ok han havde ingen feber i går morges så jeg troede bare det var en forkølelse, men da vi kom hjem havde han 39 plus han brugt hele kroppen til at få vejret... så jeg måtte bare ha ham undersøgt. NOk om det, vi tager det hele herhjemme.

Endnu engang tak for i går, glæder mig til at høre om jeres Vilde lørdag... hehe:D

Knus fra Lene som besluttede sigf for at der var kedeligt på nb uden jer andre;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Loggidut

hejsa lene, ja jeg tænkte godt nok på det da han sad og blundede hos mig i går...at han skulle bruge hele brystpartiet til at få luft med...åh det bette skind...hvor er det bare godt du har opdaget den lungebetændelse...det er altså bare det værste sådan noget skidt. jeg håber snart han får det bedre...for det er godt nok synd!:'( stort god bedringsknus fra sloggi...som er glad for viktor snart får det bedre.... ps/altså de brune øjne, de er ikke til at stå for

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

årh stakkels lille skat! go bedring til viktor

Anmeld

21. februar 2008

Tynen

Øv! God bedring med ham!!

Og selv tak!

Det var rigtig hyggeligt!

Trine

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

Hej Lene og Viktor

Ilm det var super at se jer igen. :P Håber snart lille mulle-mand er klar igen :) Rigtig god bedring med ham.

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.