jeg har ikke noget håb mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

skomat

ja så gik det ned af bakke, min første scanning, og jeg er i rissiko gruppen, og skal have lavet en moderkageprøve, og den sker i morgen, men mit håb er der ikke mere

for mit vedkommen, har jeg indstillet mig på at få dårligt nyt.

jeg er helt ude af den, ked af det græder hele tiden, ville så gerne have været mor, og jeg ved godt jeg kan prøve igen hvis jeg får et dårligt svar på torsdag, men jeg tror ikke jeg ville kunne klare sådan en tur igen

det væreste er at baby ser så fin og flot ud på scanningen, det er mine tal der er langt nede.

hvis nogle har prøvet samme tur som jeg eller kan give mit et lille håb på min baby igen vil jeg være meget glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

betjenten

skomat skriver:

ja så gik det ned af bakke, min første scanning, og jeg er i rissiko gruppen, og skal have lavet en moderkageprøve, og den sker i morgen, men mit håb er der ikke mere

for mit vedkommen, har jeg indstillet mig på at få dårligt nyt.

jeg er helt ude af den, ked af det græder hele tiden, ville så gerne have været mor, og jeg ved godt jeg kan prøve igen hvis jeg får et dårligt svar på torsdag, men jeg tror ikke jeg ville kunne klare sådan en tur igen

det væreste er at baby ser så fin og flot ud på scanningen, det er mine tal der er langt nede.

hvis nogle har prøvet samme tur som jeg eller kan give mit et lille håb på min baby igen vil jeg være meget glad.

for alt er ok....

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

har ikke selv prøvet det, men hørt om en del herinde fra hvor tallene var lave, men hvor der alligevel kom en sund og rask bebs ud

krydser alt for dig

Anmeld

14. februar 2011

skomat

lillespurv20 skriver:

har ikke selv prøvet det, men hørt om en del herinde fra hvor tallene var lave, men hvor der alligevel kom en sund og rask bebs ud

krydser alt for dig

mange tak

Anmeld

14. februar 2011

Mormilla

Håber at din lille spire har det godt

Anmeld

14. februar 2011

mth1987

Min mor fik af vide at der var en risiko for at min lille søster ikk ville være "normal" hun var op i alderen og havde også nogle dårlige tal. Og chancen var ret stor. Men hun kom til verden og fejlede intet. Så giv ikke op endnu.Krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

14. februar 2011

sophiemy

Min søster fik det laveste tal jeg nogensinde har hørt om, og min lille nevø er en sund, rask og dejlig dreng

Giv ikke op endnu, krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

14. februar 2011

regalprime

Har en veninde der havde MEGET lave tal også, men hun har en fin lille dreng i dag da den moderkage test ikk var lige så slem som ved scanning!! Hun var selv meget nervøs og bange da hun fik det afvide, men han lever nu i bedste velgående, så jeg  alt hva jeg kan for dig og bebs!!

Anmeld

14. februar 2011

skomat

madagaskar skriver:

Min søster fik det laveste tal jeg nogensinde har hørt om, og min lille nevø er en sund, rask og dejlig dreng

Giv ikke op endnu, krydser alt hvad jeg kan for dig

det er jo dejligt at høre, så kan det jo være jeg har en lille chanse endnu tak

Anmeld

14. februar 2011

skomat

regalprime skriver:

Har en veninde der havde MEGET lave tal også, men hun har en fin lille dreng i dag da den moderkage test ikk var lige så slem som ved scanning!! Hun var selv meget nervøs og bange da hun fik det afvide, men han lever nu i bedste velgående, så jeg  alt hva jeg kan for dig og bebs!!

det glæder mig at høre, for jeg havde virkelig opgivet alt om et håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.