Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Sof

alt hvad jeg kan for at du er klar igen med det samme og at der udvikler sig til en bebs denne gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Jeg er lige kommet hjem fra Skejby.. De kunne ikke helt finde ud af, hvor jeg er i min cyklus, så jeg skal scannes igen på torsdag Havde regnet med at få en plan, så er lidt skuffet 

Jeg håber, at de kan se mere på torsdag og at vi så får en plan der i stedet

Jeg håber, at alt er vel hos dig, og at spiren vokser og har det godt

Åhh jeg forstår dig godt smukke. Jeg hader de der skuffelser der bare kommer.

Men jeg er sikker på at det lykkes denne gang.

Men jeg at i får en plan på torsdag

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Øvvv søde.. Havde håbet de kunne give dig et lidt mere præcist svar.. så krydser vi fingre igen på torsdag og håber der kommet en plan..

Tak søde Jeg håber, at du har det godt og at i har fået fejret jeres to smukke streger

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

Sof skriver:

alt hvad jeg kan for at du er klar igen med det samme og at der udvikler sig til en bebs denne gang 

Tak

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Åhh jeg forstår dig godt smukke. Jeg hader de der skuffelser der bare kommer.

Men jeg er sikker på at det lykkes denne gang.

Men jeg at i får en plan på torsdag

Tak smukke

Anmeld

14. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Jeg håber, at du har det godt og at i har fået fejret jeres to smukke streger

Tænker sådan på dig søde..

Her går det fantastisk men er lidt nervøs da jeg har set lidt blod idag.. men håber ikke det er noget..

Anmeld

14. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Kan ikke sove.. Vi skal til den første scanning i morgen efter vores biokemiske graviditet.. Den skal vise, om vi kan få lagt fryseæg op allerede nu eller om vi skal vente en cyklus (eller to).. Er så spændt.. Vil så gerne være gravid igen - NU

Sender en masse positive tanker Jeres vej søde. 

Håber snart vi begge kan blive to lykkelige gravide i stedet for to ulykkelige ikke- gravide. 

Det sucker jo for hårdt det her barnløshedshelvede

Anmeld

15. februar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Tænker sådan på dig søde..

Her går det fantastisk men er lidt nervøs da jeg har set lidt blod idag.. men håber ikke det er noget..

Jeg tror ikke, at du skal være bekymret - man kan jo sagtens pletbløde lidt i starten af en graviditet.. Er sikker på, at det ikke betyder noget og at i får en skøn lille baby lige om lidt

Anmeld

15. februar 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sender en masse positive tanker Jeres vej søde. 

Håber snart vi begge kan blive to lykkelige gravide i stedet for to ulykkelige ikke- gravide. 

Det sucker jo for hårdt det her barnløshedshelvede

Det gør det!!! Men om nogle dage står du med to gyldne streger og jeg kommer lige efter dig med vores eskimoæg, skal vi ikke satse på det?  Det må være vores tur nu

Anmeld

15. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror ikke, at du skal være bekymret - man kan jo sagtens pletbløde lidt i starten af en graviditet.. Er sikker på, at det ikke betyder noget og at i får en skøn lille baby lige om lidt

Tak søde.. er mere rolig idag. det var blod fra mine sår.. er jeg ret så sikker på.. så det er dejligt..

fingre for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.