En hilsen fra -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

AnneBJ

Multebær, til alle os, som endnu har noget helt fantastisk til gode (og sikkert også til I andre):

"Kære Anne - fødslen har fået mig til at tænke på Jer seje kvinder som stadig står foran denne fantastiske oplevelse. Derfor synes jeg lige jeg ville skrive til dig og resten af "holdet" (kan dog ikke komme på internettet selv). Du skal glæde dig så meget. Jeg kan slet ikke beskrive hvilken følelse man får på den anden side. Fødslen bliver nok både hård, grænseoverskridende, pinlig, på tidspunkter tænker du det her klarer jeg ikke. MEN det gør du og bagefter har du så meget lykkestof i kroppen og ligger med den lille i ekstase. Din verden er forandret for altid og det er nok det bedste der er sket for dig. Kh K."

Jeg har hele tiden glædet mig til fødslen, men nu glæder jeg mig om muligt mere - derfor var jeg lige nødt til at dele det her med Jer - og så var det jo i øvrigt en hilsen til holdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Sofia

Sikke en skøn skøn hilsen, som jeg blev rigtig glad af at læse

Anmeld

13. februar 2011

Maria-s

Jeg får helt ondt i maven af at læse den søde besked Vi er SÅÅÅÅ klar herhjemme til at melder sin ankomst. Havde ellers aftalt med ham at han godt måtte komme her i weekenden (jaja jeg er utålmodig, men når JM skønner ham til 3200 gram er han jo ved at have en god størrelse ) men det ser det altså ikke ud til.

Noooooaaaahhhhh kooooommm uuuuuud!

Anmeld

13. februar 2011

piadas

Nej, hvor er hun sød!

Ja, den følelse lige efter fødslen, hvor man er total euforisk og adrenalinet drøner rundt i hele kroppen er bare fantastisk og ubeskrivelig.

Jeg GLÆDER mig til jeg skal opleve den følelse igen en af de næste par dage.

Anmeld

13. februar 2011

AnneBJ

Det glæder mig I synes ligeså godt om hilsnen som mig! Jeg blev også helt varm og forventningsfuldt, og det er så dejligt at høre førstegangsfødende fortælle SÅ positivt så relativt kort tid efter!

Anmeld

13. februar 2011

Marco2

Sikke en sød besked. Og kan kun bekræfte hvad Kristine skriver. Og jeg har stadig den euforiske følelse overfor det lille menneske selvom det idag er 4 uger siden hun kom …  Så glæd Jer!

Knus AG

Anmeld

13. februar 2011

blomst84

Ej en dejlig besked det er bare så rigtigt det hun skriver, når man får sit guld op på brystet og mærker det lille menneskes varme samtidig med at lykken pumper rundt i kroppen GLÆD jer, selvom det er et smerte helvede, så gjorde jeg det gerne igen

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Hvor er hun sød og hvor er det bare rigtig. Jeg er jo helt tosset med at føde og synes virkelig det er så fed at mærke hvor stærk man faktisk kan være. Og ja den følelse der kommer bag efter er HELT ubeskrivelig. Så i kan kun glæde jer 

Anmeld

14. februar 2011

Angelspot

Sikke en fantastsik besked, den kan man godt bruge, her i bekymringens tid om smerte og udvidelser til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.