Hvor langt er I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Nynne88

SkrukNu skriver:

Kan jeg godt forstå!!!

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu udover her på baby og vi fortæller ikke familie og venner noget før jeg er noget længere henne..

Nej det er ikke min første graviditet, jeg blev gravid sidste år men havde desværre en MA i 11.uge, hvor fostret havde været dødt i 3 uger.. Det var en rigtig grim oplevelse og jeg håber virkelig spunken bliver i sin hule denne gang..

Har været til en tidlig scanning og så og hørte det lille hjerte banke, så det var rigtig dejligt og nu skulle der være 95% chance for at alt går vel.. Så jeg for at alt går godt..

Hvad med dig, er det din første graviditet?

Det lyder også som en grim oplevelse. Det er heller ej min første gravididtet. Mistede i sommer i en SA/MA mellemting i uge 7+ noget. Jeg har været til et par scanninger for at se om alt er ok, og det er det indtil videre. Glæder mig til at se den igen til NF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Nynne88

MaybeMe skriver:

Hej. Jeg er lidt længere henne. Er 19+2 idag. Jeg skal til misdannelsesscanning imorgen. Det bliver rart at få den milepæl "overstået"

Tillykke med din graviditet. Det blir spændende at følge dig

Ihh, hvor er det vildt. Tillykke !!!

Anmeld

14. februar 2011

heisamig

Jeg er 17+4 idag og skal til misdannelsesscanning d. 28. februar - guuuud hvor vi bare glæder os til at se lille blyb igen...

Anmeld

15. februar 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

Hej 3 kvartals gruppe.

Jeg hører selv til september og er 11+1 i dag. Hvor langt henne er i andre?

Bare en hyggetråd

Er 9+0 idag... 

Anmeld

15. februar 2011

mbm

er 18+5 i dag og venter en lille dreng skal til MD scanning den 1. og glæææææder mig Sidder hjemme og skriver speciale, så baby.dk er en "lidt for god" overspringshandling... ellers er det bare skønt endelig at have overstået stadiet, hvor man ser lidt "småtyk" ud til endeligt at begynde at se gravid ud

Anmeld

15. februar 2011

Julymama

Jeg er 18+5 i dag, jeg var til kønsscanning i sidste uge, og fandt ud af at det er en lille pige jeg venter mig

Også skal jeg til MD scanning på mandag .. er både spændt og nervøs, men glæder mig til at se min lille pige igen og høre hendes lille hjerte slå

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Nynne88 skriver:

Hej 3 kvartals gruppe.

Jeg hører selv til september og er 11+1 i dag. Hvor langt henne er i andre?

Bare en hyggetråd

Jeg er 12+3 Og har lige været til NF idag, du kan godt glæde dig det er bare så skønt at se det lille liv inden i en  

Anmeld

22. februar 2011

ønskeprinsesse2011

hej piger...

jeg er i dag 11+0 og fået brev til nf scanning den 2/3 så det glæder jeg mig meget til

Anmeld

4. marts 2011

rikke38

hejsa

jeg hører vist også til i denne gruppe jeg har termin 18 september og det er lidt sjovt er vores  1 års bryllupsdag

knus rikke

Anmeld

9. marts 2011

Snefnug1984

Jeg er 13+0 i dag og har termin i september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.