hej alle i dejlige mennesker jeg håber i kan hjælpe mig.
jeg står lidt og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. lige nu bor jeg i aalborg, eller om noget tid har jeg ikke noget sted at bo. jeg skulle bo hos min veninde, men hun kunne pludselig ikke overskue det. og mine forældre(far og stedmor) lukker den helt af. min mor er død, men har mine søskende og stedfar, som jeg snakker godt med, hvor jeg boede til jeg var 12. men de bor på sjælland.
faren har valgt at sige han ikke kan være sammen med mig om det, men vi snakker sammen som venner og han siger jeg skal gøre det som jeg føler bedst, men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
hvis jeg flytter vil jeg savne det jeg har her, men føler ikke længere det er det samme, lige siden jeg har fundet ud af jeg er blevet gravid har mine venner bare forandret sig meget, snakker ikke med dem rigtigt mere, selvom jeg prøver. og mine forældre snakker jeg stadig lige så lidt med som før.
jeg har en lillesøster, som er rigtig glad for mine vegne og ved hun vil gøre alt. og mine andre søskende vil også gøre deres selvom jeg dog ikke har sagt nyheden til dem endnu.
jeg føler at jeg har mere der nede, men hvad så med faren. hans mor og mine forældre?
hvis jeg flytter der ned vil jeg kunne spare op til den lille. og jeg ved jeg har masser af støtte, og vil have et sted at bo, er bare så bange for hvis ikke det er det rette valg.
jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig. og at i har forstået hvad jeg har skrevet, selvom jeg er godt forvirret lige nu. vil være så taknemlig for det. 
Anmeld