Er der ikke en flexer der vil skrive på : Ordet er frit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Tynen

Kom lige til at tænke på hvad helt normale mennesker tænker om mit yderst platte billede derinde :)

Det kunne være fedt hvis der var en flexer på banen derinde så jeg ikke er lonely-one!:P

Trine - En smule pinlig berørt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

birgittemarie

Harhharharhharah, Tynen :D Nu har jeg ikke flexet noget endnu, men når jeg gør, skal jeg nok redde dig (C)

Birgitte - som lige er i gang med at flexe brystvorter, fordi vi er løbet tør for MME 8(

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

jo jo da...gamle ven...jeg flexer lige på ordet er frit...så kan vi være åndsvage sammen

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

Birgitte - som lige er i gang med at flexe brystvorter, fordi vi er løbet tør for MME 8(

Ha ha... med det tager du ikke et billede af, vel?

Anmeld

21. februar 2008

birgittemarie

Ha ha... med det tager du ikke et billede af, vel?

Jo, det var da det, jeg havde tænkt mig... Nårh nej, det vil nok blive omfattet af blotter-paragraffen og afvist. Så venter jeg lidt ;)

Havde I en god dag i går?

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

en superdag, birgitte. Men vi savnede virkelig dig! Jeg gjælder mig til næste babytræf - hvor du ikke får lov til at slippe! Og så glæder jeg mig for vildt til at drikke mig hønemor med dig på lørdag!

Marie - med karfe

Anmeld

21. februar 2008

birgittemarie

en superdag, birgitte. Men vi savnede virkelig dig! Jeg gjælder mig til næste babytræf - hvor du ikke får lov til at slippe! Og så glæder jeg mig for vildt til at drikke mig hønemor med dig på lørdag!

Marie - med karfe

Iih, jeg er glad for, at I savnede mig :) Jeg glæder mig også MAX til næste baby-træf!!! Jeg holder det gerne 8D Og jeg glæder mig også helt vildt til at drikke mig pattestiv med dig på lørdag :))

Knus fra Birgitte - nu igang med at forberede det rigtige flexerfoto...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.