mens på vej...? eller gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Forventede mens i mandags..  (d.7/2) ivrig som jeg var tog jeg en test da mensen ikke var kommet om morgenen Men den var negativ..

Har haft murren hele ugen i underlivet.. og forventer hver gang jeg er på toilet at det er kommet men stadig ingenting...

skulle jeg tage en test mere eller er det bare spild.. Jeg kunne vel også bare vente og se om ikk det kommer... hmm...

Nogen der har været/er igennem det samme... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

BellaCiinea

Det skader jo aldrig at tage en test til =)

Men min mens kommer, på trods af p-piller, ca. 1 uges tid efter min p-pille pause, så det hele er noget rod. og prøvet at rette op på det og først tage mine p-piller efter endt mens, men det hjælper bare slet ikk =D

Så jeg går også hver gang jeg skal ha min mens, og er en smule bekymret for om der nu er en spire For det er ikke lige meningen endnu =)

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

Synes bestemt du skal prøve at teste igen.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Ciinea skriver:

Det skader jo aldrig at tage en test til =)

Men min mens kommer, på trods af p-piller, ca. 1 uges tid efter min p-pille pause, så det hele er noget rod. og prøvet at rette op på det og først tage mine p-piller efter endt mens, men det hjælper bare slet ikk =D

Så jeg går også hver gang jeg skal ha min mens, og er en smule bekymret for om der nu er en spire For det er ikke lige meningen endnu =)

Lyder ikke så rart.. Håber da der kommer lidt stabilitet over din mens ..

Anmeld

13. februar 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Lyder ikke så rart.. Håber da der kommer lidt stabilitet over din mens ..

Hehe regner jeg ikke med der kommer, det har været sådan det sidste 1½ år =)

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Synes bestemt du skal prøve at teste igen.

Overvejer det også.. Men det jo den evige kamp om skuffelse og forventninger.. på den anden side ville endnu en negativ test få mig til at glemme det lidt.. hvis det nu er fordi jeg tænker for meget over det at mensen ikke kommer som forventet .. hm

Men glemte faktisk helt datoerne indtil dagen før, så ved ikke lige om det ku være det..

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Ciinea skriver:

Hehe regner jeg ikke med der kommer, det har været sådan det sidste 1½ år =)

Det må være ubehageligt ... er der ikke noget lægen kan gøre for at hjælpe det lidt..

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Overvejer det også.. Men det jo den evige kamp om skuffelse og forventninger.. på den anden side ville endnu en negativ test få mig til at glemme det lidt.. hvis det nu er fordi jeg tænker for meget over det at mensen ikke kommer som forventet .. hm

Men glemte faktisk helt datoerne indtil dagen før, så ved ikke lige om det ku være det..

Forstår godt du er bange for at blive skuffet..

Men er det ikke bedre at få lidt vished, istedet for at skulle gå og spekulere over hvad der foregår med ens krop?

Krydser for dig..

Anmeld

13. februar 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Det må være ubehageligt ... er der ikke noget lægen kan gøre for at hjælpe det lidt..

Nej det er der ikke

Så jeg må bare leve med det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.