Hul i flyverdragten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.515 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

TbCp

MØG! Har lige opdaget at Liva har revet hul nogle steder i sin flyverdragt, det ene sted er ret stort.

Jeg kan jo ikke rigtig nå at købe en ny til imorgen og synes egentlig også det ville være træls at ofre penge på en ny nu...

Nogen gode ideer til hvad man lige kan gøre ved sådan nogle huller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

wamse

TbCp skriver:

MØG! Har lige opdaget at Liva har revet hul nogle steder i sin flyverdragt, det ene sted er ret stort.

Jeg kan jo ikke rigtig nå at købe en ny til imorgen og synes egentlig også det ville være træls at ofre penge på en ny nu...

Har du ikke noget stof liggende, så du kunne lave nogle smarte lapper på dragten? Så sy huller godt sammen inden under dragten.

Tror jeg at jeg ville gøre som nødløsningen, når det trods alt er begrænset, hvor længe endnu dragten skal bruges

Anmeld

13. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

gør som en anden herinde, kig på dba eller guloggratis, og find en billig reserve

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

wamse skriver:

Har du ikke noget stof liggende, så du kunne lave nogle smarte lapper på dragten? Så sy huller godt sammen inden under dragten.

Tror jeg at jeg ville gøre som nødløsningen, når det trods alt er begrænset, hvor længe endnu dragten skal bruges

Ja det er jo det... at jeg lidt håber den ikke skal bruges ret meget længere.

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

gør som en anden herinde, kig på dba eller guloggratis, og find en billig reserve

Jaa, jeg har bare ikke den store lyst til at købe en nu, hvor det forhåbentlig ikke vare så længe før det er slut med flyverdragter.
Så selvom jeg kunne finde en billig ville jeg være lidt træt af at skulle af med pengene.

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

Kan man mon "lappe den" altså med sådan nogle lapper til cykeldæk?

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Er det huller eller flænger?

Anmeld

13. februar 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
TbCp skriver:

Kan man mon "lappe den" altså med sådan nogle lapper til cykeldæk?

Man kan faktisk få noget til at lappe flyverdragter og regntøj med. Sådan et stykke vandtæt stof, som man kan klippe det stykke af man skal bruge. Gjorde jeg selv et år min datter rev hul i flyverdragten sidst på sæsonen, og det fungerede helt fint.

Du kan helt sikkert købe det i en stof-forretning... jeg købte det i Bilka

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Er det huller eller flænger?

Det er nok nærmest flænger.

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

Rikke skriver:

Man kan faktisk få noget til at lappe flyverdragter og regntøj med. Sådan et stykke vandtæt stof, som man kan klippe det stykke af man skal bruge. Gjorde jeg selv et år min datter rev hul i flyverdragten sidst på sæsonen, og det fungerede helt fint.

Du kan helt sikkert købe det i en stof-forretning... jeg købte det i Bilka

Ahhh smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.