Tasken og vandrejournalen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

MIWULA

Til jer der er lige op over eller måske har født har/havde i jeres taske og vandrejournal med jer over alt når i skulle nogle steder??? Er i tvivl om jeg skal have det liggende i bilen eller om jeg bare skal lade det være hjemme også hente det hvis der sker noget. Brug for lidt råd om hva i gjorde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Janni.

MIWULA skriver:

Til jer der er lige op over eller måske har født har/havde i jeres taske og vandrejournal med jer over alt når i skulle nogle steder??? Er i tvivl om jeg skal have det liggende i bilen eller om jeg bare skal lade det være hjemme også hente det hvis der sker noget. Brug for lidt råd om hva i gjorde.

Afhængig af hvor langt vi skal omkring.. Men som regel har jeg vandrejournalen med mig. 

Igår var vi f.eks på familievisit i det midtjyske som er cirka 60 km hjemmefra. Da havde jeg den med. 

Anmeld

13. februar 2011

Mig med maven

Jeg havde ingen af delene med mig... Jeg havde heller ikke pakket den berømte taske, da baby kom 14 dage før tid!

Anmeld

13. februar 2011

Maja88

vi har fra nu af- taske.... autostol og vandrejournal i bilen.

da bebsern stadigvæk sidder op og hvis vandet går. skal jeg jo ligge mig ned med det samme og med ambulance. så har ikke lige tid til at manden eller jeg skal hjem og hente det.,

Anmeld

13. februar 2011

Majeha

Mig med maven skriver:

Jeg havde ingen af delene med mig... Jeg havde heller ikke pakket den berømte taske, da baby kom 14 dage før tid!

Præcis det samme her. Han kom en måned før, så manglede stadig en del derhjemme også. Men vi boede så "kun" ca. 25 km fra sygehuset, så faren kom forbi med det nødvendige i dagene efter fødslen. (var indlagt en uge). Men sygehuset har, hvad man skal bruge af bleer, bodyer, hospitalstøj, "voksenbleer" dyne, pude, sengetøj, linned osv. Dog er det meget rart at have noget af sit eget tøj til både baby og en selv. Så føler man sig mere hjemmeagtig.

Anmeld

13. februar 2011

MIWULA

Tak for svarne alle sammen. Nu er det jo sådan jeg er så tæt på min termin så har pakket taske og sån. hihi

Og lillemanden står dybt med hoved så tror bare jeg tager min vandrejournal med mig og tasken med hvis vi skal langt.

Anmeld

13. februar 2011

K&S

Mig med maven skriver:

Det lyder præcis ligesom mig

Anmeld

13. februar 2011

regalprime

Havde ingen af delene med, men det råder de jo ellers en til

Havde heller ikk vandrejounal eller pakket taske da hun meldte hendes ankomst 5 uger før tid ved aks. Så det skulle forklares til manden, så der manglede en del Men han prøvede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.