så træt så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

karina pigen

ja jeg har desværre ik så meget overskud eller tid til at sidde ved computeren mere..

synes tingene er liiidt hårdt for tiden..

Felix skriger megeeeet, han har maveproblemer kolik lignede, ganske uholdelit til tider og man kan INtET gøre.. så når han ik skriger, spiser han ( han spisermeget) og så skal vi kæmpe for at han overgiver sig til at sove man skal jo ik gå glip af noget .. hehe

men sådan er det men hård alligevel, vi er lige begyndt til zoneterapi med ham lad os håbe det hjælper lidt..

og oven i hatten er jeg ved at få brystbetændelse så mor her malter ud ved aiden af ammningen.. åh guder...

men eller er han jo dejlig når han ik skriger og han er søgende og nysgeri, og ligner sig far...

jeg vil gerne igang med dåbs planlægnings men manden synes det for tidligt.. whaaat..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Malonde1985

Kan godt forstå det må være så hårdt! håber virkelig det hjælper med det zoneterapi ikke kun for hans skyld, men også jeres. Det må være enormt nedslidende. Men hvor ser han dog bare rigtig dejlig og skøn ud!! :-) åh synes de vokser så hurtigt!Kram Marlene som håber og krydser fingre for at det snart bliver bedre med kolikken

Anmeld

13. februar 2011

CA

Nøj, hvor ser han dejlig ud! Og stille og fredelig på billederne Håber snart det går i orden det hele. Det er hårdt når de skriger hele tiden! Kan man sene energi til hinanden ligesom man kan sende vestøv?

Anmeld

13. februar 2011

piadas

Nåårh, hvor er han bare sød!

Altså det er lige før jeg godt vil bytte maven for en baby med kolik - så desperat er jeg ved at være! Nej, spøg til side, for det er jo ikke engang sjovt...det er godt nok træls for jer. Jeg håber, det hjælper med zoneterapien og brysterne snart får indstillet mængden rigtigt, så du slipper for brystbetændelse.

Anmeld

13. februar 2011

AnneBJ

Hej Karina,

Åh det lyder også hårdt! Håber at zoneterapien virker hurtigt, og at babserne snart arter sig!

Han er simpelthen alt for lækker, den lille Felix, og hvor er jeg vild med måden I tager billeder på. Det er nogle fede "utraditionelle" vinkler! 

Anmeld

14. februar 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Hej Karina,

Åh det lyder også hårdt! Håber at zoneterapien virker hurtigt, og at babserne snart arter sig!

Han er simpelthen alt for lækker, den lille Felix, og hvor er jeg vild med måden I tager billeder på. Det er nogle fede "utraditionelle" vinkler! 

det kræver nok et par gange... men håbe rbare det virker.. ellers er det videre til kiopraktor...

jeg elsker at tage billeder.. og kaster mig gerne rundt for at få et godt billed.. hehe

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Hej Søde Karina

Det lyder meget som her hjemme, Vi har også mange mave smerter men hun klare dem heldigvis flot. Nu du nu skrive kolik agte noget er det så fordi i kan se det er direkte maven der er problemet. Grunden til jeg spørg er fordi at Nadia også har noget kolik agtig noget men det er ikke pga af maven TROR JEG hun klare luft i maven rigtig flot selv om det en KAMP hun grader ikke når hun bruger en time hver morgen på at prøve at komme af med luft osv men hun kæmper og vrider sig osv Men hun klare det uden gråd men med et lille skrig en gang i mellem. Men hun kan godt tage en skrige tur på en timer hver gang hun skal sove og jeg mistænker at det er ryggen den er gal med. Min SP sagde nemlig at hun måske var en smule skæv i ryggen pga af den hurtige fødsel så det skal vi havde tjekket. Nå men jeg tænkte bare at det måske kunne være ryggen/nakken for det synes jeg bare tit man læser her inde det er. 

Knus Diana som håber i snart kommer over det kolik noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.