Alternativ for sengeformindsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

sismofutten

Hejsa,

Ja, som kom dagen, hvor vores lille prinsesse skulle sove inde på hendes eget værelse og det var bestemt ikke en succes :-(

Men jeg tænker at det kan skyldes at hendes tremmeseng er så mega stor i forhold til hendes lille trygge vugge - derfor, hvad bruger I i tremmesengen, så den ikke virker så stor - kom gerne med billeder :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

sarahb

vi har denne på, og den er rigtig skøn..
Det bliver rigtig hyggeligt i tremmesengen og vores søn sover derinde om dagen og han er 2,5 måned
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2011

sismofutten

sarahb skriver:

vi har denne på, og den er rigtig skøn..
Det bliver rigtig hyggeligt i tremmesengen og vores søn sover derinde om dagen og han er 2,5 måned

Ej, det ser også bare rigtig hyggeligt ud :-)
Er det bare en alm. sengerand?

Min datter sover udenfor om dagen - men når hun er vågen og glad, lægger jeg hende i tremmesengen og tænder for hendes uro, så hun kan blive tryg ved sengen, så hun kender den :-)

Anmeld

13. februar 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Ej, det ser også bare rigtig hyggeligt ud :-)
Er det bare en alm. sengerand?

Min datter sover udenfor om dagen - men når hun er vågen og glad, lægger jeg hende i tremmesengen og tænder for hendes uro, så hun kan blive tryg ved sengen, så hun kender den :-)

det er en sengerand fra smallstuff, men sådan en tyk dejlig en, sebra laver dem også...
De er så fede..

Anmeld

13. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Hejsa,

Ja, som kom dagen, hvor vores lille prinsesse skulle sove inde på hendes eget værelse og det var bestemt ikke en succes :-(

Men jeg tænker at det kan skyldes at hendes tremmeseng er så mega stor i forhold til hendes lille trygge vugge - derfor, hvad bruger I i tremmesengen, så den ikke virker så stor - kom gerne med billeder :-)

Da vores datter kom over i tremmesengen fortsatte vi med at svøbe hende, men det var ikke helt nok, så nu ligger hun efter råd fra en herinde, med hovedet inde i buen på sin ammepude og hun sover super godt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.