Først kæmpe tillykke til alle jer der har født jeg får desværre ikke svaret på alt
og kan alle i andre så se at føde.
Det har været en lidt hård start her hjemme synes jeg med al det sygedom men nu ser det ud til at gå den rigtige vej Lucas er i behandling for MØB men det er også det eneste her hjemme nu. Jeg tager en dag med ham i DP på tirsdag også starter han ud på onsdag som normalt grunden til jeg tager en dag med ham er at han ikke har været i DP siden Nadia blev født det er så en måned siden idag og siden 1 december har han MAX været afsted i 14 dage ikke samhængende så jeg tage lige en lille opstart dag med ham, også trænger han til at være sammen med sin mor uden sin far.
Lucas har desvære taget det hele lidt svært han elsker Nadia det der ingen tvivl om men han er også misundelig og har det lidt svært ved det hele. Han vil ikke gå selv mere han vil ikke side selv og spise mere han SKAL bæres af sin far og han SKAL side og spise hos sin far hvis claus går mere end 2 skridt væk fra ham begynder Lucas at græde og Lucas vil ikke kun mig jeg er ikke god nok og jeg må ikke trøste ham osv DET er bare super hård og det er rigtig svært for mig da han altid har været mors dreng Det hele er startet efter vi kom hjem fra hospitalet. Jeg håber snart det ændre sig nu hvor vi alle er raske igen og han skal i dp igen og vi får en normal hverdag op og køre igen. for MOAR savner sin dreng SÅ meget og vil bare kramme og kysse ham men det bliver der ikke meget af det er kun far og Nadia der må det 
Nadia havde ikke taget nok på til kontrol vejning i tirsdags så hun skal vejes igen på onsdag og hvis hun kun har taget det samme på igen skal vi igang med mme ihh hvor jeg håber hun har taget nok på. Ellers er hun begynd at være rigtig meget vågen det køre sådan lidt hele dagen ca 2 timer vågen ca 2 timers søvn og så sover hun så fra kl 19 til hmm mellem 5 og 7 om morgen. Hun sover igennem og har gjort det fra dag et af jeg skulle så vække hende på hospitalet hver 3 time men det fandt vi hurtigt ud af at det nyttet ikke for uanset hvor meget vi fik hende til at vågne lagde hun sig bare til at sove ved brystet så hun VIL altså bare sove om natten så det får hun lov til.
Vi har dog meget svært ved at få hende til at falde i søvn om dagen det skal hun have hjælp til så det kræver at hun bliver slynget ind i dynen vugget i armene og konstant gråd til hun opgiver og falder i søvn det er mega hård men hun kan ikke selv finde ud af at falde i søvn. Det er noget af en omvendning for det har Lucas jo altid gjort.
Hun sover ikke ude endnu jeg er simpelthen så bange for at lade hende sove alene ude da hun er så god til at kløjse i sit eget gylp men det må jeg lige snakke med SP om på onsdag for selvfølgelig skal hun ud og sove.
Nå men det er bare super dejligt at vi er ovre al de sygdom og kan begynde at nyde det hele lidt og jeg kan arbejde mig ind til min søn igen.
Håber i alle har det godt med jeres babyer i maven og ude i armene. Jeg læser med her inde og men har ikke haft så meget tid til at svare men det håber jeg ændre sig fra i næste uge af hvor vi gerne skulle kunne få en normal hverdag igen 
KÆMPE KNUS til jer ALLE 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld