En update her fra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Diana...

Først kæmpe tillykke til alle jer der har født jeg får desværre ikke svaret på alt  og kan alle i andre så se at føde. 

Det har været en lidt hård start her hjemme synes jeg med al det sygedom men nu ser det ud til at gå den rigtige vej Lucas er i behandling for MØB men det er også det eneste her hjemme nu. Jeg tager en dag med ham i DP på tirsdag også starter han ud på onsdag som normalt grunden til jeg tager en dag med ham er at han ikke har været i DP siden Nadia blev født det er så en måned siden idag og siden 1 december har han MAX været afsted i 14 dage ikke samhængende så jeg tage lige en lille opstart dag med ham, også trænger han til at være sammen med sin mor uden sin far. 

Lucas har desvære taget det hele lidt svært han elsker Nadia det der ingen tvivl om men han er også misundelig og har det lidt svært ved det hele. Han vil ikke gå selv mere han vil ikke side selv og spise mere han SKAL bæres af sin far og han SKAL side og spise hos sin far hvis claus går mere end 2 skridt væk fra ham begynder Lucas at græde og Lucas vil ikke kun mig jeg er ikke god nok og jeg må ikke trøste ham osv DET er bare super hård og det er rigtig svært for mig da han altid har været mors dreng Det hele er startet efter vi kom hjem fra hospitalet. Jeg håber snart det ændre sig nu hvor vi alle er raske igen og han skal i dp igen og vi får en normal hverdag op og køre igen. for MOAR savner sin dreng SÅ meget og vil bare kramme og kysse ham men det bliver der ikke meget af det er kun far og Nadia der må det 

Nadia havde ikke taget nok på til kontrol vejning i tirsdags så hun skal vejes igen på onsdag og hvis hun kun har taget det samme på igen skal vi igang med mme ihh hvor jeg håber hun har taget nok på. Ellers er hun begynd at være rigtig meget vågen det køre sådan lidt hele dagen ca 2 timer vågen ca 2 timers søvn og så sover hun så fra kl 19 til hmm mellem 5 og 7 om morgen. Hun sover igennem og har gjort det fra dag et af jeg skulle så vække hende på hospitalet hver 3 time men det fandt vi hurtigt ud af at det nyttet ikke for uanset hvor meget vi fik hende til at vågne lagde hun sig bare til at sove ved brystet så hun VIL altså bare sove om natten så det får hun lov til. 

Vi har dog meget svært ved at få hende til at falde i søvn om dagen det skal hun have hjælp til så det kræver at hun bliver slynget ind i dynen vugget i armene og konstant gråd til hun opgiver og falder i søvn det er mega hård men hun kan ikke selv finde ud af at falde i søvn. Det er noget af en omvendning for det har Lucas jo altid gjort. 

Hun sover ikke ude endnu jeg er simpelthen så bange for at lade hende sove alene ude da hun er så god til at kløjse i sit eget gylp men det må jeg lige snakke med SP om på onsdag for selvfølgelig skal hun ud og sove. 

Nå men det er bare super dejligt at vi er ovre al de sygdom og kan begynde at nyde det hele lidt og jeg kan arbejde mig ind til min søn igen. 

Håber i alle har det godt med jeres babyer i maven og ude i armene. Jeg læser med her inde og men har ikke haft så meget tid til at svare men det håber jeg ændre sig fra i næste uge af hvor vi gerne skulle kunne få en normal hverdag igen 

KÆMPE KNUS til jer ALLE 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Angelspot

Hvor almindelig en reaktion det ellers er af et barn på Lucas alder, så må det være VILDT hårdt at blive afvist af sin søn på den måde. Selvom al fornuft jo siger, at han skal omstille sig lige så meget som jer andre, så kan det virkelig ikke være en rar følelse, ikke at slå til! Men så længe du bare viser ham at du gerne vil ham og stadig elsker ham, så skal han nok komme 'tilbage' igen Og så er det jo godt at han har farmand og lillesøster, indtil du er 'tilgivet', hvis man kan sige det sådan. Og så tror jeg helt sikkert også at han får godt af at komme i dp, så han er social med andre, det har de størrelser, efter min mening, rigtig godt af

Krydser fingre for at Nadia har taget på, når SP kommer næste gang. Det er utroligt hun kan tage sig sådan en lur om natten, hvor kan man bestille sådan en henne Håber da min lille prins kan finde en rytme hurtigt, så mor kan få sin skønhedssøvn

Anmeld

12. februar 2011

piadas

Puha, det lyder ikke særlig sjovt! Du har da nok at se til, men godt at høre at det trods alt er begyndt at gå den rigtige vej.

Det må godt nok ikke være særlig sjovt at blive afvist på den måde - puha, det må have kostet nogle tårer. Jeg håber snart, han bliver god igen - han skal jo nok også bare vænne sig til, at der er kommet en lillesøster, som også kræver mors opmærksomhed, så på et tidspunkt er jeg sikker på, at du nok skal komme til at du igen!

Altså hende Nadia - kan hun da ikke lige tage sig sammen og tage lidt på, så I kan få ro i sindet. Jeg kan godt huske, hvordan det er med de kurver, og man kan ikke lade være med at hænge sig lidt i dem. Det er da træls, at hun ikke vil spise om natten, for det har vel lidt med det at gøre? Men et eller andet sted kan I vel mærke om hun har det godt eller ej, så hvis I føler, hun har det godt, tror jeg bare man skal glemme de kurver og stole på moderinstinktet!

Anmeld

12. februar 2011

Diana...

Hvor almindelig en reaktion det ellers er af et barn på Lucas alder, så må det være VILDT hårdt at blive afvist af sin søn på den måde. Selvom al fornuft jo siger, at han skal omstille sig lige så meget som jer andre, så kan det virkelig ikke være en rar følelse, ikke at slå til! Men så længe du bare viser ham at du gerne vil ham og stadig elsker ham, så skal han nok komme 'tilbage' igen Og så er det jo godt at han har farmand og lillesøster, indtil du er 'tilgivet', hvis man kan sige det sådan. Og så tror jeg helt sikkert også at han får godt af at komme i dp, så han er social med andre, det har de størrelser, efter min mening, rigtig godt af

Krydser fingre for at Nadia har taget på, når SP kommer næste gang. Det er utroligt hun kan tage sig sådan en lur om natten, hvor kan man bestille sådan en henne Håber da min lille prins kan finde en rytme hurtigt, så mor kan få sin skønhedssøvn

Ja det er bare mega hård og det har virkelig skulle kræve meget af mig at jeg ikke bryder sammen foran ham for jeg er jo ved at stor tude hver gang. Men her til aften har det været bedre han har hjulpet mig med at lave kartoffelmos og jeg har måtte putte ham i seng så jeg er jo bare helt oppe og køre nu he he. 

Men ja der er bare sket rigtig meget på engang han har været syg han er blevet storebror mor var pludselig væk i 4 dage (han har ALDRIG været væk fra mig) han kommer pludselig ikke i DP fordi han er syg (men det forstår han jo ikke det er derfor) Så der er klart der kommer en reaktion på det. 

Og det skal nok vende igen men det må komme i hans tempo bare det at han har ville mig lidt i dag er bare dejligt. Men jer er over lykkelig for at han ikke lader det gå ud over lille søster, han er bare så glad for hende og har været det fra dag et af han møsser og krammer og holder hende hele tiden så det er bare super dejligt 

He he ja det er nu fantastisk især fordi storebror IKKE sover igennem han vågner 2 gange hver nat og har altid gjort det der han tørstig og skal have en tår vand PRÆCIS som sin mor så han har sin mors sove hjerte og Nadia må så have sin fars sove hjerte. 

Knus

Anmeld

12. februar 2011

Diana...

piadas skriver:

Puha, det lyder ikke særlig sjovt! Du har da nok at se til, men godt at høre at det trods alt er begyndt at gå den rigtige vej.

Det må godt nok ikke være særlig sjovt at blive afvist på den måde - puha, det må have kostet nogle tårer. Jeg håber snart, han bliver god igen - han skal jo nok også bare vænne sig til, at der er kommet en lillesøster, som også kræver mors opmærksomhed, så på et tidspunkt er jeg sikker på, at du nok skal komme til at du igen!

Altså hende Nadia - kan hun da ikke lige tage sig sammen og tage lidt på, så I kan få ro i sindet. Jeg kan godt huske, hvordan det er med de kurver, og man kan ikke lade være med at hænge sig lidt i dem. Det er da træls, at hun ikke vil spise om natten, for det har vel lidt med det at gøre? Men et eller andet sted kan I vel mærke om hun har det godt eller ej, så hvis I føler, hun har det godt, tror jeg bare man skal glemme de kurver og stole på moderinstinktet!

Ja det har krævet rigtig mange tåre og krafter for at holde dem tilbage når han er i nærheden og afviser mig, så må jeg en tur på toilette hvor jeg så kan komme lidt af med det. Men det skal nok ændre sig igen som jeg skrev op over så der bare sket RIGTIG meget i hans liv. Han har brug for en hverdag igen. 

Hun har det fint og da hun blev vejet sidst havde hun kun været rask i 3 dage så det jo klart hun ikke havde nået og taget det optimale på. Jeg tror selv på at næste gang har hun taget en ordentlig omgang på. 

Hva er du begynd at kunne mærke nogen hmm tegn på en fødsel eller er der bare total ro stadig? 

Kram 

Anmeld

12. februar 2011

piadas

Diana... skriver:

Ja det har krævet rigtig mange tåre og krafter for at holde dem tilbage når han er i nærheden og afviser mig, så må jeg en tur på toilette hvor jeg så kan komme lidt af med det. Men det skal nok ændre sig igen som jeg skrev op over så der bare sket RIGTIG meget i hans liv. Han har brug for en hverdag igen. 

Hun har det fint og da hun blev vejet sidst havde hun kun været rask i 3 dage så det jo klart hun ikke havde nået og taget det optimale på. Jeg tror selv på at næste gang har hun taget en ordentlig omgang på. 

Hva er du begynd at kunne mærke nogen hmm tegn på en fødsel eller er der bare total ro stadig? 

Kram 

Det er godt at høre, at du er fortrøstningsfuld!

Nå, ja, selvfølgelig har det haft indvirkning på hendes vægt, at hun har været syg, så det er jo nok forklaringen. Jeg er sikker på, at hun nok skal komme efter det!

Hmm, jeg tør næsten ikke skrive det, men der har været lidt uro siden i eftermiddags, og der er slim på toiletpapiret hver gang, jeg tørrer mig, efter jeg har tisset, men altså de sidste par uger har der været slim med en gang imellem, så det behøver jo ikke nødvendigvis at betyde noget. Det har bare været mere idag...jeg har jo også troet mange gange, hvor jeg har haft plukveer, at nu udvikler det sig...for så bare at blive snydt! Jeg vil i hvert fald godt skrive under på, at tredje gang er drillegangen, så lad være med at få nr. 3 - hop direkte videre til nr. 4! Jeg håber, men tør alligevel ikke håbe, for hvor vil jeg bare gerne gå i gang af mig selv, fremfor at blive sat i gang!

Anmeld

13. februar 2011

CA

Nu har jeg ike lige læst de andres kommentarer, så ved ikke om jeg bare skriver det samme, men ja, du kender det med den manglende tid til at få det hele med. Jeg vil bare lige give dig et .

Fik tårer i øjnene da jeg læste om Lucas´reaktion. Meget normalt, men hold da op hvor må det være hårdt for dig! Jeg håber det hjælper når han kommer i DP igen og selv får en normal hverdag med normale rytmer og uden sygdom.

Lækkert at hun sover så meget om natten. Det er da lækkert med en god nats søvn til dig også!

Du har nok at se til Diana og alligevel virker du til at tage det ret så cool. Du er sej! Jeg ønsker dig alt godt og håber snart det hele kommer i orden hos jer! 

Kram Carina - som lige nu sidder og tænker på, om Nadia hedder Nadia fordi det er de samme bogstaver som man bruger i Diana?

Anmeld

13. februar 2011

Diana...

Nu har jeg ike lige læst de andres kommentarer, så ved ikke om jeg bare skriver det samme, men ja, du kender det med den manglende tid til at få det hele med. Jeg vil bare lige give dig et .

Fik tårer i øjnene da jeg læste om Lucas´reaktion. Meget normalt, men hold da op hvor må det være hårdt for dig! Jeg håber det hjælper når han kommer i DP igen og selv får en normal hverdag med normale rytmer og uden sygdom.

Lækkert at hun sover så meget om natten. Det er da lækkert med en god nats søvn til dig også!

Du har nok at se til Diana og alligevel virker du til at tage det ret så cool. Du er sej! Jeg ønsker dig alt godt og håber snart det hele kommer i orden hos jer! 

Kram Carina - som lige nu sidder og tænker på, om Nadia hedder Nadia fordi det er de samme bogstaver som man bruger i Diana?

1000 tak det har været meget bedre idag og han har kun tuden 1 gang og jeg har enda kunne tage sutten fra ham VILD. Så jeg tror bestemt jeg er ved at få min søn tilbage igen og jeg måtte enda putte ham igår  Bedste aften længe. 

Ja det er nu dejligt hun sover så længe MEN jeg har jo så en stor dreng på snart 2 som IKKE sover igennem he he Ej vi er van til det her hjemme så vi tænker ikke så meget over det. Det ikke et problem for os at vi skal op flere gange om natten 

Jamen jeg tager det meget roligt men jeg er også en meget rolig person der skal meget til før jeg bliver stresset eller panikker el el el. Selv om det har været konstant sygdom her hjemme længe osv så er det med Lucas det der har været hårdest jeg synes absolut ikke det var sjovt at blive afvist af sin søn men det tyder på det er på vej rette vej. 

Og ja du har HELT ret det er derfor hun hedder Nadia  og min søn hedder Lucas fordi man mand hedder Claus 

Kæmpe kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.