3. trimester og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

Jeg skriver anonymt, da jeg selv er en del flov over emnet.

Jeg er utrolig glad for min mand, og han tænder mig og jeg har tit lyst til ham, inden min graviditet havde vi et godt og meget livligt sexliv.

Jeg er så ked af det tit fordi jeg ikke tør have sex, pga jeg de sidste par gange har blødt, pga huden har været så følsom at selvom vi brugte glidecreme og var forsigtige alligevel blødte jeg.

og det ikke rart at have et sår dernede 

Er der nogen der har samme problem, og hvad gjorde i?

Snakkede med min mand om det idag, og fortalte ham hvordan jeg havde det med det, og han forstod mig godt, han bliver også skræmt over at jeg blødte, og han vil ikke gøre noget som var til skade for mig.

men man føler sig ked, og jeg også irriteret på min krop.... 

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men håber nogen har et råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

hej piger.

Jeg skriver anonymt, da jeg selv er en del flov over emnet.

Jeg er utrolig glad for min mand, og han tænder mig og jeg har tit lyst til ham, inden min graviditet havde vi et godt og meget livligt sexliv.

Jeg er så ked af det tit fordi jeg ikke tør have sex, pga jeg de sidste par gange har blødt, pga huden har været så følsom at selvom vi brugte glidecreme og var forsigtige alligevel blødte jeg.

og det ikke rart at have et sår dernede 

Er der nogen der har samme problem, og hvad gjorde i?

Snakkede med min mand om det idag, og fortalte ham hvordan jeg havde det med det, og han forstod mig godt, han bliver også skræmt over at jeg blødte, og han vil ikke gøre noget som var til skade for mig.

men man føler sig ked, og jeg også irriteret på min krop.... 

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men håber nogen har et råd.

Synes du skal tage det helt roligt Sådan som jeg har forstået det, er det helt normalt at bløde let under sex, når man er gravid, grundet følsomme slimhinder, og det er meget normalt. Det er dog ikke rart det gør ondt, det forstår jeg godt. Men at der er noget galt tror jeg ikke du skal tænke på! Har du tænkt på at kontakte lægen og høre hvordan du skal forholde dig, og hvad i kan gøre?

Anmeld

12. februar 2011

Den lykkelige

Min kæreste og jeg har heller ikke haft decideret sex de sidst 4 uger.. Jeg er i uge 38 nu.. Men han kan se hvor besværet jeg er og tør bare slet ikke have sex med mig.. Siger til ahm at nogle dage har jeg jo ikke ondt.. Oven i man også bare føler sig kæmpe og besværet har det været lidt svært fordi man tænker om det er mig der er noget galt med.. han har mistet interessen eller noget.. men han er så nervøs for at gøre skade på mig eller bebs.. så vi hygger bare på andre måder  Men hårdt og svært er det virkelig!! Og jeg glæder mig SÅ meget til hun er ude og man bare er sin egen krop og ikke skal tænke på der ligger en lille derinde og ikke har alle de gener og smerter.. Har ikke rigtig nogle råd.. Men held og lykke med det..

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Synes du skal tage det helt roligt Sådan som jeg har forstået det, er det helt normalt at bløde let under sex, når man er gravid, grundet følsomme slimhinder, og det er meget normalt. Det er dog ikke rart det gør ondt, det forstår jeg godt. Men at der er noget galt tror jeg ikke du skal tænke på! Har du tænkt på at kontakte lægen og høre hvordan du skal forholde dig, og hvad i kan gøre?

jeg er på ingen måde bange for at der er noget galt, ved det er normalt, men det er bare så ubehageligt, og har hørt om andre der har haft det på samme måde

Jeg havde godt hørt om det inden jeg blev gravid, men tænkte dengang at det kom ikke til at berøre mig, men det gjorde det jo så

det ikke en rar oplevelse, især ikke når man elsker sin mand og man føler sig tiltrukket af ham på den måde, og ja man kan sagens hygge sig på andre måder....

tak for din kommentar Jeg er mest glad for bare at få ord på mine frustrationer over min krop

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Min kæreste og jeg har heller ikke haft decideret sex de sidst 4 uger.. Jeg er i uge 38 nu.. Men han kan se hvor besværet jeg er og tør bare slet ikke have sex med mig.. Siger til ahm at nogle dage har jeg jo ikke ondt.. Oven i man også bare føler sig kæmpe og besværet har det været lidt svært fordi man tænker om det er mig der er noget galt med.. han har mistet interessen eller noget.. men han er så nervøs for at gøre skade på mig eller bebs.. så vi hygger bare på andre måder  Men hårdt og svært er det virkelig!! Og jeg glæder mig SÅ meget til hun er ude og man bare er sin egen krop og ikke skal tænke på der ligger en lille derinde og ikke har alle de gener og smerter.. Har ikke rigtig nogle råd.. Men held og lykke med det..

Min mand vil heller ikke, som han selv så pænt siger det, kræve noget af mig som gør ondt på mig, eller som ikke er rart.

Vi hygger os på andre måder, og det jo også rart bare at nusse og hygge, men det ikke det samme, sådan har jeg det. 

jeg forstår hvordan du har det! Jeg glæder mig også til efter fødslen, så man kan få sin krop tilbage, forstå mig ret

tak for kommentaren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.