Implantationsblødningsspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

SaraLM

Jeg har læst om at nogle kvinder oplever en blødning når ægget sætter sig fast, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget bløder den slags?

Sagen er den, at jeg har en cyklus på 30-32 dage og ifølge ægløsningstest havde jeg ægløsning 4-5 februar. Og så forventer jeg menstruation igen den 17 (efter 32 dage) men i går havde jeg en kort meget skarp smerte i mit underliv og i dag (efter sex) har der været en frisk blødning.
Der kommer ikke så meget som menstruation og jeg synes det er lysere men på den anden side så kan det jo godt være det virkeligt er min menstruation selvom jeg er meget forundret over hvis den kommer 5 dage før tid, for det gør den bare ellers aldrig!

Nåh jeg må prøve ikke at få for mange forhåbninger til det her, selvom det er rigtigt svært når man så gerne vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Sofia

Tror det er meget forskelligt hvor meget blod der er i forbindelse med at ægget sætter sig fast - jeg havde slet ingen blødning.. Du må nok væbne dig med tålmodighed og så teste 14 dage efter din ÆL.

Anmeld

12. februar 2011

Rockertand

Det er en lille smule blodtilblandet udflåd, de fleste opdager det kun, fordi de ser det, når de tørrer sig ved et enkelt toiletbesøg, men der er ikke noget at se på f.eks. trusseindlæg.

Din friske blødning er sandsynlig kontaktblødning, da dine slimhinder kan blive mere ømtålelige på forskellige tidspunkter i cyklus, og det behøver du ikke at have oplevet før eller siden, det kan svinge meget. Du kan sagtens være gravid, det behøver du ikke have implantationsblødning for - så vi krydser fingre.

Anmeld

12. februar 2011

SaraLM

Sofia skriver:

Tror det er meget forskelligt hvor meget blod der er i forbindelse med at ægget sætter sig fast - jeg havde slet ingen blødning.. Du må nok væbne dig med tålmodighed og så teste 14 dage efter din ÆL.

Tak for , jeg håber da også der er gevinst!

Anmeld

12. februar 2011

SaraLM

Rockertand skriver:

Det er en lille smule blodtilblandet udflåd, de fleste opdager det kun, fordi de ser det, når de tørrer sig ved et enkelt toiletbesøg, men der er ikke noget at se på f.eks. trusseindlæg.

Din friske blødning er sandsynlig kontaktblødning, da dine slimhinder kan blive mere ømtålelige på forskellige tidspunkter i cyklus, og det behøver du ikke at have oplevet før eller siden, det kan svinge meget. Du kan sagtens være gravid, det behøver du ikke have implantationsblødning for - så vi krydser fingre.

Tak, jeg har blødt lidt mere, så jeg har også prøvet at sige til mig selv at det nok er menstruationen der kommer uventet tidligt og ikke en implantationsblødning som jeg først lidt håbede på.

Men ja, det kan selvfølgelig også være pga. sarte slimhinder men ville jeg ikke ha oplevet det før i mit 33 årige liv hvis det er?

Og tak for de krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.