ÆL&unormal cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

MissJuels

Hej Piger.

Jeg kan ikk rigtig finde ud af det her med ægløsning osv, fordi normalt kan man jo beregne det mange steder på nettet osv. Men nu er det sådan at efter min sidste graviditet har min cyklus været meget uregelmæssig og fx. sidste gang var den på 38 dage

Er der nogen af jer der ved hvordan man sådan nogen lunde kan regne det ud, er det stadig ca. 14 dage efter ens mens, eller er det længere tid når ens cyklus er så lang?

Håber i kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissJuels skriver:

Hej Piger.

Jeg kan ikk rigtig finde ud af det her med ægløsning osv, fordi normalt kan man jo beregne det mange steder på nettet osv. Men nu er det sådan at efter min sidste graviditet har min cyklus været meget uregelmæssig og fx. sidste gang var den på 38 dage

Er der nogen af jer der ved hvordan man sådan nogen lunde kan regne det ud, er det stadig ca. 14 dage efter ens mens, eller er det længere tid når ens cyklus er så lang?

Håber i kan hjælpe..

Længere tid når den er lang, og kortere tid hvis den er kort.

Hvor meget er svært at sige, men man kan regne med at tiden fra ÆL til mens er mere stabil end tiden fra Mens til ÆL. Giver det mening?

Har du overvejet at prøve med ægløsningstests?

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

æg- løsningstest er det bedste valg 

Anmeld

13. februar 2011

MissJuels

Tak for svar.

Ja, har købt ÆL teste, men syns de er dyre.. så jeg prøver lidt at finde ud af sådan ca. hvornår det bedst at tage dem, så det ikke bare er spild. Men jaa, må vel bare prøve mig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.