Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mullepigen86 skriver: MOOOOOAAARRR!!!! Jeg har her til morgen testet POSITIVT Er bare så fantastisk glad og kan slet ikke forstå det... har en fin test liggende med 2 streger.. og tydelige streger.. Jeg hyler helt vildt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Nu håber jeg bare at det blir inden i maven Håber virkelig det også snart blir jeres tur dejlige piger.. Rigtig glædelig lørdag
MOOOOOAAARRR!!!! Jeg har her til morgen testet POSITIVT Er bare så fantastisk glad og kan slet ikke forstå det... har en fin test liggende med 2 streger.. og tydelige streger.. Jeg hyler helt vildt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Nu håber jeg bare at det blir inden i maven
Håber virkelig det også snart blir jeres tur dejlige piger..
Rigtig glædelig lørdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT tillykke herfra! Det er bare det bedste ever - og det bliver bare bedre og bedre fra nu af!
HURRAAA!
TILLYKKE TILLYKKE
Hvor er det bare fantastisk
Jeg glæder mig til at høre meget mere om den lille spire
Stort tillykke med de to streger, det er fantastisk når det sker :-)
Hvor fantastisk!! STORT tillykke!!
YAY!!!! STOOORT TILLYKKE!!!!
stort tillykke søde det er super dejligt jo ..
STORT TILLYKKE
hehehe jamen jamen...så nu ved vi hvad alle de symptomer gik ud på Jeg tænkte det nok, det var også sådan jeg følte det
KÆMPE tillykke med det...
Og husk nu at ikke blive alt for urolig når/hvis du mærker lidt mens. smerter i det næste stykke tid...
Hvor er det bare dejligt for jer....
Weee...stoooooort tillykke.Hvor er det skønt.Pas nu godt på dig og spiren KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128