Skoldkoppe-helvede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

sarahb

Malene84 skriver:

Hvor er han bare SKØN søde... selv med skoldkopper. ha ha ha. Ja, man får så ondt af dem.

Overvejede at give dem vanter på i nat, men sys alligevel det var en smule for meget af den hysteriske mor

tak
Ja det kan jeg godt forstå, de skal ikke kunne kradse og få ar osv. Det er så synd og man er bare en hysterisk mor når man har så dejlige guldklumper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Malene84

Diana... skriver:

Uhh jeg kan ikk huske hvad det hed men vi spurgte bare på apoteket og de fandt så noget klø stillende. 

Ja det kan jeg godt forstå det med at få det overstået. 

Hvornår starter du arbejde igen ?

jeg håber meget at finde et arbejde, og starte omkring 1. maj - men altså det kommer an på drengenes institutionspladser (og der er ingen garanti i kbh  Men de er nummer 12 og 13 nu, og de er skrevet op til 1. april (sammen med 7 andre børn - hmm)

Anmeld

12. februar 2011

Heidimed lea

uha hvor vi står i samme situation. Lea på 4 fik det for 3 uger siden hun var pænt dækket og rimelig syg.

så fik Rasmus det andag han er næsten 7 år og føj hvor han har været dækket og er syg se billede.

Nicolaj på 2½ har ikke nær så mange men er noget syg af det mellem 39 og 40 på 5 dagen og som du beskriver så er han urolig ingen dags og nattesøvn før i nat... han har dem også i munden så han vil ikke spise og ikke bruge hans sut...

så vi har også været godt brugte jeg har sovet 9 timer i nattrængte..  men tro mig omkring 4 dagen begynder det at ende...

god bedring knus  Heidi

ps fik et godt råd om kartoffelmel skulle være godt  det virker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

KaMa skriver:

Årh, hvor synd.

De der skoldkoppe fester. Tror, at jeg var til sådan en, da jeg var ung. Det var bare med kondylomer..

Nej, det gas!

Hvor er de bare søde og plettede.

Jeg fik drysset kartoffelmel på, da jeg var barn. Det fungerede vist meget godt.

Eeeeeej for fanden hahah! Der fik jeg lige morgenkaffen galt i halsen fordi jeg spruttede af grin! hehe!!

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Heidimed lea skriver:

uha hvor vi står i samme situation. Lea på 4 fik det for 3 uger siden hun var pænt dækket og rimelig syg.

så fik Rasmus det andag han er næsten 7 år og føj hvor han har været dækket og er syg se billede.

Nicolaj på 2½ har ikke nær så mange men er noget syg af det mellem 39 og 40 på 5 dagen og som du beskriver så er han urolig ingen dags og nattesøvn før i nat... han har dem også i munden så han vil ikke spise og ikke bruge hans sut...

så vi har også været godt brugte jeg har sovet 9 timer i nattrængte..  men tro mig omkring 4 dagen begynder det at ende...

god bedring knus  Heidi

ps fik et godt råd om kartoffelmel skulle være godt  det virker

ååhhh nej  hvor er det synd!!! Han er godt nok HÅRDT ramt! God bedring til dem alle  Puha, så der er altså laaaaaang vej endnu. Hvor hurtigt brød de ud?

I onsdags havde de 3 hver - torsdag morgen havde de begge over hundrede. jeg troede skoldkopper kom stille og roligt.

Anmeld

12. februar 2011

jannebjerre

Har et ord : xylocain

Lokalbedøvende til bla. Myyggestik
Og fåes i håndkøb

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

jannebjerre skriver:

Har et ord : xylocain

Lokalbedøvende til bla. Myyggestik
Og fåes i håndkøb

DET ER LØGN!!! Virker det også på skoldkopper? aahmeeen du er en SKAT!!!

Anmeld

12. februar 2011

jannebjerre

Malene84 skriver:

DET ER LØGN!!! Virker det også på skoldkopper? aahmeeen du er en SKAT!!!

Ja det er sandt
Og det virker bare

Anmeld

12. februar 2011

JulieE

Uh...Skoldkopper er SÅ træls!! Begge mine har været meget hårdt ramt af det... langt over 500 skoldkopper hver

A-derma har lavet en spray der hedder Cytelium, som kan købes på apoteket og som er bare er rigtig godt. Den køler og lindrer kløen!

God bedring med dem!!!

Anmeld

12. februar 2011

Christina.78

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.