Gatecrasher!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Ny mor

Hey Tøser,

Ja, så må jeg kaste håndklædet i ringen for at joine jer :-o[/blå Hold da op noget gammeldags "dos- noget" når man indsætter ikoner og farver (!)

Nå, men anyway, så savner jeg jer, så i slipper ikke for mig her og der :))

knus Birgitte " Marius

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Tynen

Hej Birgitte!!

Dejligt at du kom herind!!

Vil jo gerne have alle med - Det tager lidt tid at vænne sig til det nye forum, men det er det værd!
Her er bare super inde! - Har du lagt mærke til tempoet?? WWRRRAAUM!
Det suser derud af!! :)

Trine

Anmeld

21. februar 2008

birgittemarie

Jubiii! Hej Birgitte 8D. Dejligt at se dig her også!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

kanont ny mor...betyder det så du er her for at joine os...eller at du gerne vil snakke det igennem...

knus fra sloggi, som virkelig er glad for at se dig her8D
ps/er du med på at lave et flexebillede?

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

Hej Ny Mor

Dejligt at du kunne joine os andre (L) Velkommen til

KH Tina og Freja

og ja vi venter stadig på det skide profil billede...men hvorfor?? Nogen som kan hjælpe en pc spasser??

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

det kommer når jern-henrik har godkendt det...eller når jern-henriks bedre halvdel har....hvad ææææh....er du også med på flex-bølgen`:P
Hej Ny Mor

KH Tina og Freja

og ja vi venter stadig på det skide profil billede...men hvorfor?? Nogen som kan hjælpe en pc spasser??

Anmeld

21. februar 2008

BellaT

Hej Hej.

Dejligt at se dig herinde.:D Troede næsten ikke at du ville overgive dig.:(
Velkommen til.

Knus fra Helle...

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

juhuuu!!!

Shit hvor har jeg tænkt på dig idag... du går alene med begge unger hver dag ik?
Jeg syns det ku være hyggeligt med Freja hjemme idag fordi det er ferie.. Hold nu kæft! Tre minutte mere inden middagslur, og én af børnene havde mistet en legemsdel!
Hvae... kan de lugte når man ikke magter mere råb/skrig/skrål/hønsesnak? Det er ligesom om de lige gir den en tak mere når min hjerne begynder at overveje at skride fra mit hoved.

Huha... heldigvis er de begge kommet helskindet i vognene, men nu ligner huset bare...suuuuuk

Marie - med dybeste RESPEKT for dem der passer mere end ét barn ad gangen

Anmeld

21. februar 2008

Tynen

Hej Ny Mor

KH Tina og Freja

Du kan prøve at skrive et indlæg inde på Baby.dk under debatterne - Der er Jern-Henrik vist tit at finde inde :)

Trine

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

[citat]det kommer når jern-henrik har godkendt det...eller når jern-henriks bedre halvdel har....hvad ææææh....er du også med på flex-bølgen`:P [citat] og ja vi venter stadig på det skide profil billede...men hvorfor?? Nogen som kan hjælpe en pc spasser??[/citat][/citat] Ja med den fart der er på med at få godkendt mit første profil billede er flexi bølgen vel vel overstået :'( snøft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.