hvilken kiks......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Den eneste kiks vi spiser herhjemme er riskiks, alle andre kiks er fyldt med sukker også dem de smarte producenter prøver at få til at se sunde ud. Nemt at se ved at læse indholdsfortegnelsen.
Ellers ville jeg vælge knækbrød. Måske skorper også...
Mariekiks er som du selv ved det rene slik og faktisk værre, da de sætter sig på tænderne, har jeg fået fortalt.
Knus Eva

så er det godt han ingen tænder har endnu;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Miamaja

jep.. kiks får vi sjældemt pga alt det sukker stas:( tvebakker er bedre og knækbrød. er ret sur over al den baby mad producenter fylder med sukker, så jeg gik hurtigt over til hjemmelavet babymad og det andet til nød, når vi var på tur eller ude.

Anmeld

27. september 2008

BellaT

Hey, hvad med en frugtstang? Når det nu er ligemeget med bisserne:D...
Det er jo også sådan en slags mellemmåltid. Og der er ingen sukker i. Kun frugt og en lille smule ekstrakt.

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

måske......men tror nu snart der kommer nogen tænder.....

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

jep.. kiks får vi sjældemt pga alt det sukker stas:( tvebakker er bedre og knækbrød. er ret sur over al den baby mad producenter fylder med sukker, så jeg gik hurtigt over til hjemmelavet babymad og det andet til nød, når vi var på tur eller ude.

laver også det meste selv......han er faktisk ikke så tosset med færdiglavet babymad .....

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

hvad med af bage nogle selv..?

eller ris kiks, tvebakker, knækbrød eller skropen fra brød det elskede monique og de kan sagsten spise dem..

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Her spiser vi ikke så mange kiks, derimod hjemmebagte grovboller uden sukker, og med rugmel og havregryn i - nogle gange gulerødder også. Ungerne elsker dem sammen med lidt frugt om eftermiddagen.

Når vi endelig spiser kiks er det enten riskiks uden salt eller mariekiks. Sidstnævnte får de altid når vi er til fødselsdage, da familien nu endelig har accepteret de ikke skal have slik, derfor spiser de et par mariekiks. Jeg ved godt de ikke er super sunde, men jeg vil altså hellere have de spiser en kiks, end et stykke chokolade.
Heldigvis er de begge meget glad for frugt, så nogle gange vælger de frugten frem for kiksen - og så skal de så sandelig heller ikke spise kiksen :)

lone

Anmeld

18. november 2008

charlottekri

jeg giver min datter nogle knækbrød der hedder crisp'n'light fra wasa tror jeg de hedder. de er meget neutrale (har godt nok ikke set på sukkerindholdet) og de nærmest smelter i munden på de små, så de ikke får dem galt i halsen

Anmeld

18. november 2008

Susan1978

eliasogmor skriver:

riskiks...er de ikke lidt høje for sådan en lille en eller kan de godt styrer det.....?

bræk den i små bider , det gjorde jeg med Emil inden han selv kunne bide af den..

de opløser sig i munden og er derfor heller ikke svære at sluge.

Anmeld

18. november 2008

JonTri

Jeg mener at have set, at man kan få ris-kiks mini... de er vist ikke så høje og måske nemmere at håndtere...

Her får Jonathan ikke fast føde endnu, men når han skal have den slags er jeg mest til riskager, skorper og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.