Cyklus på 8 dage??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

FamilenStorm

Hey piger...Magter det ikke... Har haft min mens 2 gange siden jeg fik vores prinsesse for 4 mdr siden..Nu er sagen den at det er en uge siden jeg havde min mens og nu er jeg så vågnet op her til morgen med mens IGEN  Det kan da ikke passe vel?? Nogle der har oplevet noget ligne?? Tager minipiller (når jeg husker dem), er lige startet på dem da jeg fik den sidste mens..Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

FamilenStorm

Ingen???

Anmeld

12. februar 2011

misspippi

Jeg kunne forestille mig at når du lige er startet på mini-piller og det ikke er længere tid siden du har født, så handler det om at din krop er ved at finde på plads.

Jeg har ikke selv prøvet det, men kan huske at da jeg havde født gik der en god rum tid, ca. 6 mdr. inden jeg kunne være sikker på at menstruationen var regelmæssig igen.

Jeg tror bare du skal give det tid ellers kan du jo ringe og snakke med din læge for en sikkerheds skyld.

Anmeld

12. februar 2011

morethanperfect

Heidibh skriver:

Hey piger...Magter det ikke... Har haft min mens 2 gange siden jeg fik vores prinsesse for 4 mdr siden..Nu er sagen den at det er en uge siden jeg havde min mens og nu er jeg så vågnet op her til morgen med mens IGEN  Det kan da ikke passe vel?? Nogle der har oplevet noget ligne?? Tager minipiller (når jeg husker dem), er lige startet på dem da jeg fik den sidste mens..Kram

Hey ! Jeg har opllevet præcis det samme ! 

Jeg er også på Mini piller . Men jeg tror det er ligeså snart man har glemt en eller to piller så tænker kroppen at den skal ha mens , for det gør den jo når man tager de sidste i pakken hvor der kun er kalk i .. Kroppen skal lige vende sig til dem , og så skal man huske og ta dem .. (jeg glemmer dem også nogle gange ) .. Det er også 3 en halv måned siden jeg fødte , syns det er lidt pudsigt vi har det på samme måde

Håber snart det frosvinder igen .. 

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Jeg er også på Mini piller . Men jeg tror det er ligeså snart man har glemt en eller to piller så tænker kroppen at den skal ha mens , for det gør den jo når man tager de sidste i pakken hvor der kun er kalk i .. Kroppen skal lige vende sig til dem , og så skal man huske og ta dem .. (jeg glemmer dem også nogle gange ) .. Det er også 3 en halv måned siden jeg fødte , syns det er lidt pudsigt vi har det på samme måde

Jeps. Jeg tror netop også, det hænger sammen således

Anmeld

12. februar 2011

FamilenStorm

morethanperfect skriver:

Se det lyder jo egentlig meeget logisk.. Endnu en god grund til at HUSKE de skide piller  hehe...

Håber godt nok også snart det vil holde IGEN.. Hader at have det..

Mange tak for svar..

Anmeld

12. februar 2011

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeps. Jeg tror netop også, det hænger sammen således

Anmeld

12. februar 2011

morethanperfect

Heidibh skriver:

Se det lyder jo egentlig meeget logisk.. Endnu en god grund til at HUSKE de skide piller  hehe...

Håber godt nok også snart det vil holde IGEN.. Hader at have det..

Mange tak for svar..

Heh ja ik ..

Ja Der er mange gode grunde til det

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.