Menstruation? oh fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk! jeg har lige et par spørgsmål.

Op til min menstruation havde jeg mange smerter til maven, ved livmoderen, og på dagen jeg fik min menstruation havde jeg også voldsomme smerter, og om natten var det så slemt jeg vågnede flere gange pga smerterne. Min Menstruation plejer at være højest 3 dage. Men denne gang varede den 6 dage, og 7 i morgen. Jeg troede før jeg var gravid, men kan jeg godt være det når jeg har min mens? Har aldrig oplevet det her før, men så lang menstruation, har været på p-piller før. og blødte meget de første 3-4 dage, og de her 2 dage har jeg kun blødt MEGET LIDT.. 

Skal jeg tage en test? eller er det HELT umuligt at være gravid? håber nogen der ved noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej Baby.dk! jeg har lige et par spørgsmål.

Op til min menstruation havde jeg mange smerter til maven, ved livmoderen, og på dagen jeg fik min menstruation havde jeg også voldsomme smerter, og om natten var det så slemt jeg vågnede flere gange pga smerterne. Min Menstruation plejer at være højest 3 dage. Men denne gang varede den 6 dage, og 7 i morgen. Jeg troede før jeg var gravid, men kan jeg godt være det når jeg har min mens? Har aldrig oplevet det her før, men så lang menstruation, har været på p-piller før. og blødte meget de første 3-4 dage, og de her 2 dage har jeg kun blødt MEGET LIDT.. 

Skal jeg tage en test? eller er det HELT umuligt at være gravid? håber nogen der ved noget..

Altså du kan jo godt teste for en sikkerheds skyld, men jeg tror ikke du er gravid. Man kan godt bløde under graviditeten, men jeg tænker bare, at din længere menstruationsperiode og meget større menssmerter formentlig skyldes, at du ikke længere er på p-piller. Sådan oplevede jeg det i hvert fald Da jeg var på p-piller var der jo den pillefri uge, og jeg fik min mens når jeg var 4 dage inde i den uge. Så tog jeg jo den næste pille på 8. dagen, og det var lidt som om det "stoppede" min mens så den var kortere, og jeg blødte ikke så kraftigt. Nu nåede jeg kun at have mens én gang efter pillestop, men den varede længere, var kraftigere, og var fulgt af værre menssmerter end da jeg var på piller

Men test da for en sikkerheds skyld, det kan ikke skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.