Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: DU er SÅ dejlig... TAK smukkeste
DU er SÅ dejlig...
TAK smukkeste
Kan i have en rigtig god dag imorgen, sødeste.....
Håber vejret er med jer!
I vil være i mine tanker på jeres store dag....
Kyss kyss
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Nielsen skriver: Kan i have en rigtig god dag imorgen, sødeste..... Håber vejret er med jer! I vil være i mine tanker på jeres store dag.... Kyss kyss
arhhh 1000 tak smukke
Billeder og en masse tekst følger så snart vi har tid til at lægge det hele ind
Tak igen søde
årrrh det er sådan nogle dejlige drenge du harJeg håber snart vi kan mødesKram
Kruse90 skriver: årrrh det er sådan nogle dejlige drenge du harJeg håber snart vi kan mødesKram
1000 tak
Arhh ja det kunne være rart
Nu er dåben også overstået også skal den her uge skal lige overstået også har jeg overskud igen
quar20 skriver: ADVARSEL : MASSIV BILLEDSPAM Ja nu syntes jeg det er på tide at jeg endnu engang lægger nye billeder op af mine fantastiske drenge..!! Liam er 12uger gammel og skal på søndag døbes Tino bliver 2 år på søndag og der skal holdes stor fest som vi har slået sammen med dåben. . Ja livet er sku fantastisk med de skønne drenge..!! P.s Tjek lige den nye frille mor her har lavet på Tinobassen MENS far IKKE var hjemme
ADVARSEL : MASSIV BILLEDSPAM
Ja nu syntes jeg det er på tide at jeg endnu engang lægger nye billeder op af mine fantastiske drenge..!!
Liam er 12uger gammel og skal på søndag døbes
Tino bliver 2 år på søndag og der skal holdes stor fest som vi har slået sammen med dåben. .
Ja livet er sku fantastisk med de skønne drenge..!!
P.s Tjek lige den nye frille mor her har lavet på Tinobassen MENS far IKKE var hjemme
Hvor er de bare skønne søde!! eeelsker at kigge på billeder af dem!!
NØØØØØØØØØØØJ nogle møg lækre drenge altså!!! Waaaau!!!
Malene84 skriver: Hvor er de bare skønne søde!! eeelsker at kigge på billeder af dem!!
arhhh 1000 tak søde
Ja og I LIGE MÅDE...!!
misslea skriver: NØØØØØØØØØØØJ nogle møg lækre drenge altså!!! Waaaau!!!
hihihi
TAAAAAAARK skønne
SKØNNE BILLEDER SØDE!!!
Prisana skriver: SKØNNE BILLEDER SØDE!!!
iiiihhhh 1000 tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128