Molo, ida t, småfolk, katvig plus meget mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. februar 2011

elluL

Hej. Hva skal du ha for okkergokker sættet (gætter jeg på det er) i grøn/hvid i str 80? Og det grå sæt ved siden af i str 80, med bukser og trøje?Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

elluL

Sorry havde ikke lige set det med mailen. Ups.

Anmeld

23. februar 2011

roenlund

er det muligt at få en opdatering på hvad der er tilbage...

Anmeld

23. februar 2011

Vial

roenlund skriver:

er det muligt at få en opdatering på hvad der er tilbage...

Min veninde tager nye billeder i weekend af nyt tøj - samt, hvad der er tilbage.

Du kan altid skrive til hende. Der er måske røget 1/4 del so far.

Hun kan fortælle dig, om det er solgt - eller evt. reserveret. Der er en del uafsluttedce handler, da hun pt. er i København og tøjet ligger på Falster.

Anmeld

23. februar 2011

DK

Ihh så er babytøjs-pusheren kontaktet! Jeg krydser fingre for at der stadig er lidt tilbage af det jeg gerne vil have fingre i!

Sikke en sød veninde at hun orker at gøre det (alligevel) store arbejde!

Anmeld

24. februar 2011

Vial

DK skriver:

Ihh så er babytøjs-pusheren kontaktet! Jeg krydser fingre for at der stadig er lidt tilbage af det jeg gerne vil have fingre i!

Sikke en sød veninde at hun orker at gøre det (alligevel) store arbejde!

Håber også, at der er noget du kan bruge.

Min veninde får halvdelen af pengene, så hun også får lidt ud af det. Det er et kæmpe arbejde med alt det tøj.

Der er vist ikke billeder af det hele. Hun har planer om at sortere og tage flere billeder i weekenden..

Mine børn har kun gået i en brøkdel af tøjet.. Troede, de havde et lidt større behov for at skifte tøj - plus at mine er sprunget ud af størrelserne, da de har hævet så man skulle tro, at de åd gær.

Anmeld

2. marts 2011

Vial

Min veninde er fuld gang med at sende tøj ud. Der er stadig en del tilbage. Ta' et kig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.