endnu en opdatering ang min mor:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

heaven

Som nogle af jer måske kan huske, blev min mor meget syg sidste sommer... havde nogle grimme krampeanfald og noget, inden man så fandt ud af hun har en tumor i hjernen

Hun har fået stråle behandling og en masse forskellig medicin, og har så ventet på et resultat af en ny scanning og af behandlingen. Den fik hun idag.....

desværre viste scanningen at strålerne ikke helt har hafr den ønskede effekt. Der er stadig aktivitet i tumoren....

så nu skal hun opereres i uge 8, hvor de vil gå ind og fjerne det de overhovedet kan komme til af tumoren. Derefter skal hun have kemo i pilleform i flere "omgange" - 5 dage kemo - 14 dage fri - 5 dage kemo - 14 dage fri..... sådan skal hun igennem 6-8 kemobehandlinger.. dette skulle så MEGET GERNE gøre det af, med de sidste celler og aktivitet...

Jeg havde egentlig forberedet mig på noget efterbehandling - så det er ok. Det eneste der tæller for mig, er at hun overlever og at lægerne får kontrol!!!! Og så at lægerne jo IKKE af "afskrevet" hende og sagt der ikke er mere at gøre...

Hun er pissse bange for denne operation og var ikke forberedt på at det var det de ville sige. Og så er hun frustreret over at de ikke kan fjerne det hele - men det kan de ikke, fordi den sidder hvor den gør. Efterbehandling var hun også forberedt på, men ikke operation....

Så det var en opdatering herfra - den var sådan lidt so and so.... men jeg vælger at fokusere på det "positive" - og lige nu er det at de ikke har givet op.. ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre, hvis hun/vi fik at vide at der ikke var mere at gøre og at der var 3 mdr tilbage elle noget... puuuha

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Lise

Kan sgu godt forstå at hun er nervøs over at skulle opereres inde i hovedet, men de ved jo hvad de laver..

MIn storebror havde også engang en hjernetumor, som ikke ville dø. Men efter 2 kemokure (2x6 gange) med nogle måneders mellemrum, gik det over... det er 14 år siden, og han er velfungerende og rask idag  Han var ellers næsten afskrevet...

Jeg håber virkelig at det kommer til at gå godt med din mor. Jeg sender i hvert fald millioner af tanker.

Anmeld

11. februar 2011

Lene76

æv æv og mere æv.....  ved ik helt hva jeg ska skrive, men tror det er som du selv skriver,  vigtigt at man fokusere på det positive. Så pøj pøj herfra håber på at det hele ska ende ud i alt hun bliver helt rask.

Lene

Anmeld

11. februar 2011

heaven

Lise skriver:

Kan sgu godt forstå at hun er nervøs over at skulle opereres inde i hovedet, men de ved jo hvad de laver..

MIn storebror havde også engang en hjernetumor, som ikke ville dø. Men efter 2 kemokure (2x6 gange) med nogle måneders mellemrum, gik det over... det er 14 år siden, og han er velfungerende og rask idag  Han var ellers næsten afskrevet...

Jeg håber virkelig at det kommer til at gå godt med din mor. Jeg sender i hvert fald millioner af tanker.

ÅHHHHHH  TAK SØDE LISE....

det var lige sådan en succeshistorie jeg har brug for - hvor lyder det dejligt med din bror - vidste ikke du har haft det så tæt inde på livet.... tak fordi du delte, og tog dig tid at svare

knuz jannie

Anmeld

11. februar 2011

..

Mange tanker herfra, det må godt nok være hårdt!

Anmeld

11. februar 2011

Monica

Det er jeg sgu ked af at høre, så svært når det er ens nærmeste. Håber det bedste for jer/hende...

moni

Anmeld

11. februar 2011

Joan ( Smallie )

Her fra ved ikke hvad jeg skal skrive udover det må være hårdt

Anmeld

11. februar 2011

bette

puha det er jeg ked af at høre.. men det er super godt at høre at de ikke giver op med hende.. håber de får has på det lort.. 

jeg ved hvor ondt det gør søde.. og det gør fandens ondt. men vær stærk.. 

Anmeld

12. februar 2011

Grynt

Tænker meget på dig og sender dig et knus

Jeg ved hvor hårdt det er at være pårørende til en kræftsyg. Håber og ønsker det allerbedste for din mor og for jer som familie!!

Tanker her fra

Tina

Anmeld

12. februar 2011

Siber

mange kram og tanker fra mig

knus siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.