Lillebror 35+0 (uge 36) , nu med MEGET sunket mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Frøken J.

Beautiful mave!! Og dybt misundelig, det er jeg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Mormilla

Flot mave du har Kan godt se at den er kommet lidt ned.

Anmeld

12. februar 2011

Najsen86

nej hvor er den bare flot den mave... Kan godt forstå du er ved at være klar til at lillebror kommer ud  Håber også jeg bliver ligeså smuk gravid når jeg når dertil!

Anmeld

12. februar 2011

FruEllingsen

hold da op hvor er du bare flot gravid line. men kan godt forstå du glæder dig tilat lillevbror kommer ud nu. med alle de smerter du har. håber den sidste tid kommer til at gå hurtigt

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

du er jo bare flot flot flot gravid!! Er sikker på lillebror er ligeså meget en vildbasse som storebror.. 

ps. skal vi liiiige nå og date inden fødsel?

Det SKAL vi bare nå! Er så meget i date humør

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

Secrets skriver:

Beautiful mave!! Og dybt misundelig, det er jeg.. 

Heldigvis så er du godt på vej til om nogle uger også at have noget at strutte med, er overbevist om den bliver FLOT FLOT FLOT

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

Najsen86 skriver:

nej hvor er den bare flot den mave... Kan godt forstå du er ved at være klar til at lillebror kommer ud  Håber også jeg bliver ligeså smuk gravid når jeg når dertil!

DET er jeg overbevist om du gør Der er nu intet der klæder en kvinde så godt som en babyhule

Anmeld

13. februar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det SKAL vi bare nå! Er så meget i date humør

hva dato er det nu han kommer ca?

For når der går penge ind igen, kunne vi da tage en mad-date igen? IKK mongolian, har ALDRIG haft det så dårligt over at være SÅ mæt

men det smagte f.... godt!

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hva dato er det nu han kommer ca?

For når der går penge ind igen, kunne vi da tage en mad-date igen? IKK mongolian, har ALDRIG haft det så dårligt over at være SÅ mæt

men det smagte f.... godt!

Han er sat til at komme d. 18 marts, og ham og jeg har aftalt han IKKE kommer før TIDLIGST d. 1 marts. Så vi burde kunne nå det, lige på penge release dagen LOL!

Pjat med dig, mæthed er den BEDSTE følelse i verden! LOOOOVE MBBQ!

Anmeld

13. februar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Han er sat til at komme d. 18 marts, og ham og jeg har aftalt han IKKE kommer før TIDLIGST d. 1 marts. Så vi burde kunne nå det, lige på penge release dagen LOL!

Pjat med dig, mæthed er den BEDSTE følelse i verden! LOOOOVE MBBQ!

jamen jeg var bare overmæt, på den der jule agtige "jeg skal til udpumpning" måde.. Men vi kan godt tage MBBQ igen

Får penge den sidste bankdag i måneden, så skal vi ikke bare lave en date den dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.