Hmm, jeg kunne godt frygte mit forløb ville blive lidt som dit
! Da jeg skulle føde første gang fik jeg også lagt piller op torsdag eftermiddag, fredag morgen og igen fredag eftermiddag, før jeg fik veer fredag aften. Det endte så i AKS lørdag formiddag...
Mit håb er, at anden gang gik jeg i fødsel af mig selv, da jeg var 14 dage over tid - to dage før jeg skulle være sat i gang, så jeg håber virkelig, at jeg når at gå i gang af mig selv igen denne gang. Det er nu engang det rareste og mest naturlige!

Det lyder da voldsomt - på størrelse med to store æg
- det må da gøre lidt ondt at rende rundt med?!
Jeg blev også sat igang ved den første og det tog tre dage med stikpiller før de kunne prikke hul på vandet..... Og det skal heller ikke undre mig at jeg bliver sat igang denne her gang... Ønsker det virkelig ikke, men hvad skal man gøre???
Det kan godt være jeg overdriver mht. størrelsen, kan bare huske da de kom ud, så stod jeg bare der med det i hænderne... ADR!
he he.
De gav mig veer om natten, men det hele kom først rigtig igang da jeg fik ve-drop. Men så var han også ude sidst på eftermiddagen og al den venten og "falske" veer var jo hurtigt glemt.
Det skal du bare huske at tænke på, at det kan godt være træls i øjeblikket, emn hvor er det skønt bagefter 
Men jeg vil dog stadig krydse fingre for at alt går sin naturlige gang og du slipper for de der balloner 
Held og lykke
Anmeld