Hvornår kan jeg evt teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

christinak

Hej herinde ville lige hører om nogen kunne hjælpe mig.

Jeg havde ægløsning den 29 januar og har forventet mens den 13 februar, men testede igår morges og den bar bragende negativ, jeg har heller ikke haft nogle symptomer på graviditet heller ikke en implantionsblødning, så er lidt i vildrede.

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

H+S Skjolgborg.

christinak skriver:

Jeg havde ægløsning den 29 januar og har forventet mens den 13 februar, men testede igår morges og den bar bragende negativ, jeg har heller ikke haft nogle symptomer på graviditet heller ikke en implantionsblødning, så er lidt i vildrede.

Håber nogle kan hjælpe

Jeg ville sig den 14 feb så der er du jo så en dag ogertid.så skulle du kunne mange kan jo også dagen op til som MIG.....

XXX finger hvis det er det du ønske den skal være.

Mvh Henriette

Anmeld

11. februar 2011

christinak

Henriette.S.J skriver:

Jeg ville sig den 14 feb så der er du jo så en dag ogertid.så skulle du kunne mange kan jo også dagen op til som MIG.....

XXX finger hvis det er det du ønske den skal være.

Mvh Henriette

Jeg vil rigtig gerne have den er positiv. Tænker også at jeg bsre vil give det tid og hvis mens ikke kommer søndag så teste efterfølgende.

Anmeld

11. februar 2011

Sofia

14 dage efter din æl

Anmeld

11. februar 2011

christinak

Sofia skriver:

14 dage efter din æl

Det må jo så være imorgen

Anmeld

11. februar 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
christinak skriver:

Håber nogle kan hjælpe

Da jeg var gravid første gang nåede jeg knapt nok til det der skulle have været første mens. dag før en test viste positiv, men da med min søn var jeg gået nogle dage over tid og alligevel var svaret kun svagt....

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

christinak skriver:

Håber nogle kan hjælpe

Jeg har alle de gange jeg har været gravid (her taler jeg også bio-gravititet og MA-graviditet med) kunne teste positiv ca 4 dage før tid. En svag streg som så blev tydligere og tydligere for hver dag. For mig har jeg vist at løbet var kørt hvis jeg testede blankt negativ 3 dage før. (men så skal man jo også have en regelmæssig mens som jeg havde, eller være i behandling, som jeg også var ofte) for helt sikkert at vide hvornår testdato er. Ellers kan det jo godt svinge lidt.

for at du kan teste positiv en af de nærmeste dage.

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

man behøver ikke bløde bare fordi man bliver gravid  det gjorde jeg ikke .. men jeg kunne tydelig mærke det, havde jag, stik og prikken i mine æg. stokke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.