svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

de-wett

hej

Jeg har en datter på snart 3 måneder. også tænkte jeg på hvornår må hun begynde a komme med a svømmehallen og hvor længe må hun være i vandet ?

Håber der er nogle der kan hjælpe.

KRAMMER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

as84

de-wett skriver:

hej

Jeg har en datter på snart 3 måneder. også tænkte jeg på hvornår må hun begynde a komme med a svømmehallen og hvor længe må hun være i vandet ?

KRAMMER

hej tror godt du må gøre det nu. bare ikk mere end 10 min. for så blir barnet kølet ned... Har jeg hørt

Anmeld

11. februar 2011

sismofutten

En god tommelfingerregel for hvornår de må er starte er:
Når navlen er lægt. Hvis man vil være helt på den sikre side kan man dog vælge det lidt mere kedelige. Mindst 3 måneder gammel og mindst 3 kilo.

Se evt. mere her: http://dksvom.tripod.com/svoemmehaller_og_badelande_baby_svoemning_diverse_gode_raad.html

God fornøjelse - det er bare så hyggeligt når de har vendet sig til det :-)

Anmeld

11. februar 2011

de-wett

mange tak

Hun elsker a være i bad så mon ikke hun også kan lide a være i svømmehal

Anmeld

11. februar 2011

Maise86

Jeg har hørt at de skal være 8 uger gamle, veje over 3 kilo og så må de være i varmt vand i 30 min...

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Jeg fik af vide han måtte da han var 8 uger .. Så må de ikke være i vandet mere end en halv time

Anmeld

11. februar 2011

piadas

Jeg begyndte til babysvømning med min datter, da hun var to måneder gammel. Det kan dog ikke anbefales - jeg ville vente en måned eller to mere, for hun var for lille til at kunne få noget ud af de øvelser, vi skulle lave. F.eks. kunne hun endnu ikke holde ved de forskellige ting.

Men derfor må man jo gerne tage ud at bade med baby - bare max. 30 minutter, mener jeg!

Anmeld

12. februar 2011

FruHolm <3

fik at vide navlen skulle være lægt og han skulle veje over 4 kg

han vejede over 4 kg  ved fødslen og navlen var lægt da han var 1 uge, vi startede da Oscar var 5 uger han nyder det helt vildt det er også godt at vænne dem til vandet tidligt

her er 2 billeder af bassen fra torsdag d 10.  6½ uge gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2011

Simone J

de-wett skriver:

hej

KRAMMER

Hej.. Har selv været babysvømnings instruktør og kender flere der er det..

Fra 8 uger af og så skal h*n veje over 3 kg og så siger man 30 min i varm vand bassing.. Det er en rigtig god idé at begynde tidligt med det, da alle børn er født med en dykkerefleks, som forsvinder omkring 4-6 mdr. alderen. Derefter lærer dit barn og  styre vejtrækningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.