Lærke bliver 10 mdr i dag <3 kage øhh hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Koen.

Ihh piger 2 måneder til hendes store fest

Hvor er det vildt hun allerede er så "gammel" ! Det har været de vildeste 10 måneder i mit liv, men de bedste nogensinde

ang. hendes store fest kan hendes far og jeg ikke helt blive enige (jeg synes han er dum og han synes jeg er sippet ! EJ så slemt er det ikke heeeelt ) men han mener at hun skal have sin egen lille lagkage/kage og spise den dag, men jeg vi bare ikke have hun skal have alt det sukker ovs. hun behøver ikke lære det usunde at kende endnu (hvis i forstår hvad jeg mener) men mener os alt med måde, så har i ikke nogle liiidt sunde alternative hun kunne få som stadig er festligt og kageagtigt/usundt uden at være det

og lidt billeder af trolden som vejer ca 9 kg og er ca 77 cm
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Ida.

Hvor er hun cute

Hvad med at stikke noget alm. toastbrød ud med f.eks. en hjerteudstikker (dem man bruger til julesmåkagerne ) og så lægge flere i lag med frugtmos mellem dem - og så evt. pynte med en lille smule flødeskum og et par flag? Det er da kageagtigt og ikke ALT for usundt

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

idamaria83 skriver:

Hvor er hun cute

Hvad med at stikke noget alm. toastbrød ud med f.eks. en hjerteudstikker (dem man bruger til julesmåkagerne ) og så lægge flere i lag med frugtmos mellem dem - og så evt. pynte med en lille smule flødeskum og et par flag? Det er da kageagtigt og ikke ALT for usundt

ahrr se det var jo en genial ide tusind tak

Anmeld

11. februar 2011

Ida.

lillespurv20 skriver:

ahrr se det var jo en genial ide tusind tak

Velbekomme da

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Hvor er hun cute

Ida, du har altid de bedste ideer! 

Og lillespurv, hvor er din pige dog dejlig!!!

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

Dictes mor skriver:

Ida, du har altid de bedste ideer! 

Og lillespurv, hvor er din pige dog dejlig!!!

ja det var lige sådan en ide jeg manglede

og tak

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

11. februar 2011

Koen.

11. februar 2011

2721

Tillykke med de 10 mdr
Hvor ser hun dejlig ud

Anmeld

11. februar 2011

LRJ

Tillykke med hendes 10 mdr dag  

Og hun er så Smuk og Dejlig, Glæder mig til De to skal lege igen og vi skal ses !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.