Hormonknopper igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

DK

Hej

Bimmeren havde en del hormonknopper de første 2-3 dage efter fødslen. Men så gik de væk og hans hud var super fin! Men så her til morgen har han hele krydderen fyldt med dem igen, og de er også oppe i hovedbunden under håret?

Er det normalt? Altså jeg troede ikke at de sådan kom igen?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

JacobsMoar

Aner ikke om det er normalt, men det havde Jacob også.. Han var vist nok 1½ mdr før de forsvandt helt.. Og da de så var forsvundet, fik han arp

Anmeld

11. februar 2011

DK

Bromberg skriver:

Aner ikke om det er normalt, men det havde Jacob også.. Han var vist nok 1½ mdr før de forsvandt helt.. Og da de så var forsvundet, fik han arp

Underligt! Kirstine havde også arp fordi hun havde så meget hår. Men da jeg først kom i vane med at rede hendes hår i alle retninger hver dag, så kom det ikke igen. SP siger at vi skal "frottere" Bimmerens hovedbund sådan lidt "hårdt" med en stofble efter at Bimmeren har været i bad, så vil han ikke få arp (7-9-13)

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Jeg kan ikke bidrage med erfaringer, er bare nødt til at smile over at du (stadig) kalder ham Bimmeren... Det kommer han til at hedde for tid og evighed! 

Anmeld

11. februar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Jeg kan ikke bidrage med erfaringer, er bare nødt til at smile over at du (stadig) kalder ham Bimmeren... Det kommer han til at hedde for tid og evighed! 

He he he... Jamen Anne, han er jo bare en lille blød, varm og deeeejlig babyklump! Miiiin Bimmer Slet ikke en Richard endnu. Når jeg siger Richard i hovedet, så tænker jeg mere på sådan en lidt fræk dreng på 1,5 år med stribet t-shirt og smækbukser der leger med en traktor i sandkassen - og der er min lille babyklump jo altså sleeet ikke endnu (heldigvis).

Men. Altså efter at han er blevet døbt, så HAR han jo et navn, sååå... så skal vi vel til at kalde ham Richard. Kirstine sagde den anden dag "altså Mor, jeg synes at Richard er meget pænere end Bimmeren så det kalder jeg ham altså nu!". Jeg tror hun er bange for at han (eller hun) bliver drillet hvis han stadig hedder Bimmeren når han kommer i skole

Men Mikkel og jeg siger stadig "tager du Bimmerens tæppe", "hvornår fik Bimmeren sidst tør ble?", "tror du Bimmeren har det for varmt?" osv osv osv...

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

DK skriver:

Hej

Bimmeren havde en del hormonknopper de første 2-3 dage efter fødslen. Men så gik de væk og hans hud var super fin! Men så her til morgen har han hele krydderen fyldt med dem igen, og de er også oppe i hovedbunden under håret?

Er det normalt? Altså jeg troede ikke at de sådan kom igen?

Knus!

Oscar havde stadig hormonknopper 2 mdr efter ...  

Ved ik om det er normalt men det er væk nu

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

He he he... Jamen Anne, han er jo bare en lille blød, varm og deeeejlig babyklump! Miiiin Bimmer Slet ikke en Richard endnu. Når jeg siger Richard i hovedet, så tænker jeg mere på sådan en lidt fræk dreng på 1,5 år med stribet t-shirt og smækbukser der leger med en traktor i sandkassen - og der er min lille babyklump jo altså sleeet ikke endnu (heldigvis).

Men. Altså efter at han er blevet døbt, så HAR han jo et navn, sååå... så skal vi vel til at kalde ham Richard. Kirstine sagde den anden dag "altså Mor, jeg synes at Richard er meget pænere end Bimmeren så det kalder jeg ham altså nu!". Jeg tror hun er bange for at han (eller hun) bliver drillet hvis han stadig hedder Bimmeren når han kommer i skole

Men Mikkel og jeg siger stadig "tager du Bimmerens tæppe", "hvornår fik Bimmeren sidst tør ble?", "tror du Bimmeren har det for varmt?" osv osv osv...

Anmeld

11. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hi hi jeg tænker det samme som dig Anne, her hedder han Richard nu, men er også sikker på at Bimmeren kommer til at hænge ved

Jeg synes Richard passer perfekt til ham! Han er en flot dreng!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.