AnneBJ skriver:
Jeg kan ikke bidrage med erfaringer, er bare nødt til at smile over at du (stadig) kalder ham Bimmeren... Det kommer han til at hedde for tid og evighed! 
He he he... Jamen Anne, han er jo bare en lille blød, varm og deeeejlig babyklump! Miiiin Bimmer
Slet ikke en Richard endnu. Når jeg siger Richard i hovedet, så tænker jeg mere på sådan en lidt fræk dreng på 1,5 år med stribet t-shirt og smækbukser der leger med en traktor i sandkassen - og der er min lille babyklump jo altså sleeet ikke endnu (heldigvis
).
Men. Altså efter at han er blevet døbt, så HAR han jo et navn, sååå... så skal vi vel til at kalde ham Richard. Kirstine sagde den anden dag "altså Mor, jeg synes at Richard er meget pænere end Bimmeren så det kalder jeg ham altså nu!". Jeg tror hun er bange for at han (eller hun) bliver drillet hvis han stadig hedder Bimmeren når han kommer i skole

Men Mikkel og jeg siger stadig "tager du Bimmerens tæppe", "hvornår fik Bimmeren sidst tør ble?", "tror du Bimmeren har det for varmt?" osv osv osv...
Anmeld