Min cyklus bliver korter og korter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Mellepige

Hej alle Q..

Min cyklus igennem de sidste 5 mdrs tid bliver korter og korter! Den startede på de ca 34-33 dage og er nu nede på 29 dage. den har været på ca 31 dage de sidste 3 gange, og har nu taget Ovirum 6 den her mdr, kan det have noget at sige?

Kan min svingende cyklus være en grund til jeg ikke bliver gravid? Vi har forsøgt i ca 12 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Mellepige

Syns ikke der er nogen der svare på nogen af de tråde man slår op mere.

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

1m1i1a skriver:

Hej alle Q..

Min cyklus igennem de sidste 5 mdrs tid bliver korter og korter! Den startede på de ca 34-33 dage og er nu nede på 29 dage. den har været på ca 31 dage de sidste 3 gange, og har nu taget Ovirum 6 den her mdr, kan det have noget at sige?

Kan min svingende cyklus være en grund til jeg ikke bliver gravid? Vi har forsøgt i ca 12 mdr.

Det kan jo være du er ved at få en normal cyklus på omkring de 28 dage?

Min cyklus ligger normalt på 28 dage, og det har den gjort i flere år

Anmeld

13. februar 2011

Mellepige

Carina1977 skriver:

Det kan jo være du er ved at få en normal cyklus på omkring de 28 dage?

Min cyklus ligger normalt på 28 dage, og det har den gjort i flere år

Ja. Det ville da ikke være værst  Den er kommet ned på 29 dage nu, så nu må vi se om den bliver ved med at holde sig sig der!

syns bare at ha læst at noget med at hvis den var dig og dat, ens cyklus kunne det forhindre en i at blive gravid! - Jeg tænker bare for meget over det, fordi ønsket er så stort

Anmeld

13. februar 2011

MarieLouise

1m1i1a skriver:

Ja. Det ville da ikke være værst  Den er kommet ned på 29 dage nu, så nu må vi se om den bliver ved med at holde sig sig der!

syns bare at ha læst at noget med at hvis den var dig og dat, ens cyklus kunne det forhindre en i at blive gravid! - Jeg tænker bare for meget over det, fordi ønsket er så stort

Min cyklus startede på 28 dage efter p-pille stop, og blev bare længere og længere.. Én gang varede den 41 dage.. Jeg fik aldrig en regelmæssig cyklus, og jeg er gravid i 9+5

Så det kan sagtens lade sig gøre..

Man kan bare aldrig vide hvornår man har ÆL så, med mindre man kan mærke det på sin krop..

Anmeld

13. februar 2011

Mellepige

Min cyklus startede på 28 dage efter p-pille stop, og blev bare længere og længere.. Én gang varede den 41 dage.. Jeg fik aldrig en regelmæssig cyklus, og jeg er gravid i 9+5

Så det kan sagtens lade sig gøre..

Man kan bare aldrig vide hvornår man har ÆL så, med mindre man kan mærke det på sin krop..

Det er godt at hører  Jeg bruger ÆL teste for at være på den sikre side..

Og STORT TILLYKKE med gravideteten! Det er da bare så stort!

Anmeld

13. februar 2011

Frøken J.

1m1i1a skriver:

Syns ikke der er nogen der svare på nogen af de tråde man slår op mere.

Beklager, men jeg ved altså ikke en gang hvad Ovirum er, så det er lidt svært at svare på...

Men man kan godt blive gravid selvom man har en uregelmæssig cyklus, det gjorde jeg..

Anmeld

13. februar 2011

MarieLouise

1m1i1a skriver:

Det er godt at hører  Jeg tar ÆL teste for at være på den sikre side..

Og STORT TILLYKKE med gravideteten! Det er da bare så stort!

Kan jeg godt forstå, så er man også sikker på hvornår man har det

Tusind tak, det er FANTASTISK!!!!

For at det snart er jeres tur..

Anmeld

13. februar 2011

Carina1977

1m1i1a skriver:

Jeg er sikker på du har ægløsning, så det skal nok lykkes

Jeg synes det er gode tegn, hvis din cyklus kommer til at ligge på 28-30 dage, for det er der den ligger ved de fleste.

Hvad er det for noget medicin du får? er det hormoner?

Anmeld

13. februar 2011

Mellepige

Carina1977 skriver:

Jeg er sikker på du har ægløsning, så det skal nok lykkes

Jeg synes det er gode tegn, hvis din cyklus kommer til at ligge på 28-30 dage, for det er der den ligger ved de fleste.

Hvad er det for noget medicin du får? er det hormoner?

Ovarium er natur medicin, og skulle være godt for æggeledere og æggene. De er vidst med i den der kanon kur til kvinder  De skulle vidst også være med til at få en stabil cyklus. Jeg har fundet det inde på helseriet.dk

Ja det skal nok lykkedes

Og tak for svar Carina. Dine svar er altid så skønne at læse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.