Update på "jeg får pip"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

DK

Godt så. Nu er der vist styr på de store ting vedr. den barnedåb!

Det bliver d. 3/4 som vi også havde aftalt med kirken (i anden omgang). Vi tager på Lyngdal Hotel og Restaurant i Gl. Rye og får brunch bagefter. Det er til at betale sådan da, og der er hyggeligt og de store børn kan trygt gå ud og lege på deres store terrasse eller i de fredede lyngbakker som stedet ligger lige ud til.

Da det ikke er "dyrere" end det er (kun 10 kr. mere per kuvert, end det kokke-vennen skulle have), og da Mikkel og jeg kom der rigtig tit og spiste romantiske lange middage da vi var nyforelskede, og da det betyder at vi ikke selv skal dække bord, rigge an, gøre rent, vaske op osv. så var Mikkel KLART fortaler for dette sted frem for medborgerhuset. Pga. alt det så bøjede jeg mig, og så må vi holde fest i medborgerhuset en anden god gang. (Uhh... det må blive min "jeg er blevet færdiguddannet fest!!)

Nu skal jeg bare beslutte mig for hvad vi skal efter brunchen. Gl. Rye er jo ikke så langt fra Himmelbjerget, så jeg overvejer om vi skal lave kaffe/kage picnic på Himmelbjerget bagefter. Der er jo legepladser og fint til en lille gåtur. Men problemet er bare hvis det IKKE er godt vejr! Så kan vi evt. køre hjem til os, men her bliver GODT NOK proppet. Men hvis solen bare skinner og det er en pragt-forårsdag, så ville det jo være så dejligt at tage på himmelbjerget. Mon ikke vi kan mod et mindre bidrag på restauranten til at fylde termokanderne inden vi kører derfra?

Da vi havde taget beslutningen i går, fik jeg også bestilt invitationer. Efter at have hørt meget blandede anbefalinger herindefra, så tog jeg chancen og bestilte nogen fra vistaprint.dk. De var fine på skærmen, så må vi se hvordan de er IRL. Jeg kunne ikke bestemme mig og bestilte to slags Selve invitationerne var ikke så dyre (10 styk for ca 40 kr) det var kun portoen der var ret dyr, så det var ikke en helt vild udgift at bestille dobbelt portion af invitationer. Jeg har købt "spørge-Jørgen"-frimærker, så nu skal de bare hjem, så vi kan få dem sendt afsted! Vi er jo ikke i sådan super god tid...

Nå. Men kirken og dåbskjolen er på plads. Og vi skal på restaurant.. Jeg håååber at det bliver hyggeligt og ikke alt for "uhh nu er det fint", som jeg jo egenligt ikke synes at en barnedåb skal være!

Vi får se!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

AnneBJ

Selvfølgelig bliver det rigtig godt og hyggeligt! Omgivelserne er jo heldigvis ikke alt til en fest!!

Kan godt forstå du havde svært ved at vælge mellem indbydelserne, de er SÅ søde! Glæder mig til at høre DIN erfaring med vistaprint, jeg pønser også på at bestille derfra når tiden kommer... 

Anmeld

11. februar 2011

Sofia

Dejligt at høre, I har fået styr på det hele, der er jo heller ikke længe til den 3. april Jeg synes det lyder rigtig rigtig hyggeligt! Og skøøønt at I hverken skal dække bord, vaske op eller noget, kan godt følge Mikkel på det punkt! - jeg krydser fingre for godt vejr så I kan komme på Himmelbjerget efterfølgende! Glæder mig til at se billeder fra dagen.

Anmeld

11. februar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig bliver det rigtig godt og hyggeligt! Omgivelserne er jo heldigvis ikke alt til en fest!!

Kan godt forstå du havde svært ved at vælge mellem indbydelserne, de er SÅ søde! Glæder mig til at høre DIN erfaring med vistaprint, jeg pønser også på at bestille derfra når tiden kommer... 

Jeg vil vist helst have det øverste, men jeg er bange for at billedet bliver lidt grynet da det vist ikke er god nok kvalitet til at blive så "stort", plus at det er redigeret i forvejen. Så derfor er det andet "back up" da billedet der ikke er helt så stort!

Anmeld

11. februar 2011

piadas

Sikke nogle fine indbydelser - de skal nok blive gode, hvad end I så vælger den ene slags eller den anden!

Det lyder bare rigtig hyggeligt, og en god ide at tænke på børnene. Det er så træls at være et sted, hvor de ikke kan komme ud og brænde noget krudt af. Når jeg engang forhåbentlig får født, og vi når så langt, regner jeg med at vi skal være hjemme, men maden skal komme udefra og så skal vi have nogle til at hjælpe i køkkenet, så vi ikke skal rende derude hele tiden. Sidste gang havde vi ingen til at hjælpe og vi havde lavet maden selv...vi var mere i køkkenet end hos gæsterne, og det GIDER jeg bare ikke igen.

Anmeld

11. februar 2011

MariaJ

Ih, det lyder da som om det bliver en rigtig god dag. Jeg ville bare lige sige, at det behøver altså slet ikke at blive for fint selvom man er på restaurant. Det kommer meget an på atmosfæren. Vi holdt også barnedåb på restaurant. Havde godt nok et lukket rum for os selv, men alligevel. Det var SÅ hyggeligt og nede på jorden, og det var rigtig dejligt ikke at skulle stå med alt det praktiske selv. Vi havde også valgt en restaurant, der betød noget for os, og personalet var rigtig søde og koncentrerede sig om vores selskab, og der var en gang, hvor børnene kunne løbe lidt rundt.

Vi havde familien hjemme til aftensmad bagefter, men nu er jeres jo tidligere på dagen, så jeg kan godt se at I har brug for noget at lave efter brunchen. Held og lykke med det hele.

Maria

Anmeld

29. marts 2011

MorEllen

Hej!
Jeg synes invitasjonene du har fået ser riktig fine ud  -har du bestilt de over nettet? Hvilkem hjemmeside?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.