Godt så. Nu er der vist styr på de store ting vedr. den barnedåb!
Det bliver d. 3/4 som vi også havde aftalt med kirken (i anden omgang). Vi tager på Lyngdal Hotel og Restaurant i Gl. Rye og får brunch bagefter. Det er til at betale sådan da, og der er hyggeligt og de store børn kan trygt gå ud og lege på deres store terrasse eller i de fredede lyngbakker som stedet ligger lige ud til.
Da det ikke er "dyrere" end det er (kun 10 kr. mere per kuvert, end det kokke-vennen skulle have), og da Mikkel og jeg kom der rigtig tit og spiste romantiske lange middage da vi var nyforelskede, og da det betyder at vi ikke selv skal dække bord, rigge an, gøre rent, vaske op osv. så var Mikkel KLART fortaler for dette sted frem for medborgerhuset
. Pga. alt det så bøjede jeg mig, og så må vi holde fest i medborgerhuset en anden god gang. (Uhh... det må blive min "jeg er blevet færdiguddannet fest!!
)
Nu skal jeg bare beslutte mig for hvad vi skal efter brunchen. Gl. Rye er jo ikke så langt fra Himmelbjerget, så jeg overvejer om vi skal lave kaffe/kage picnic på Himmelbjerget bagefter. Der er jo legepladser og fint til en lille gåtur. Men problemet er bare hvis det IKKE er godt vejr! Så kan vi evt. køre hjem til os, men her bliver GODT NOK proppet. Men hvis solen bare skinner og det er en pragt-forårsdag, så ville det jo være så dejligt at tage på himmelbjerget. Mon ikke vi kan mod et mindre bidrag på restauranten til at fylde termokanderne inden vi kører derfra?
Da vi havde taget beslutningen i går, fik jeg også bestilt invitationer. Efter at have hørt meget blandede anbefalinger herindefra, så tog jeg chancen og bestilte nogen fra vistaprint.dk. De var fine på skærmen, så må vi se hvordan de er IRL. Jeg kunne ikke bestemme mig og bestilte to slags
Selve invitationerne var ikke så dyre (10 styk for ca 40 kr) det var kun portoen der var ret dyr, så det var ikke en helt vild udgift at bestille dobbelt portion af invitationer. Jeg har købt "spørge-Jørgen"-frimærker, så nu skal de bare hjem, så vi kan få dem sendt afsted! Vi er jo ikke i sådan super god tid...
Nå. Men kirken og dåbskjolen er på plads. Og vi skal på restaurant.. Jeg håååber at det bliver hyggeligt og ikke alt for "uhh nu er det fint", som jeg jo egenligt ikke synes at en barnedåb skal være!
Vi får se!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld