Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kyllingen i sort og hvid. sælges for 120kr
et sæt bestående af 2 krokodiller, en gris, en kylling og en elefant. det er små bobles dyr altså ikke de store men nogen små nogen de kan lege med som klodser sælges for 200kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: kyllingen i sort og hvid. sælges for 120kr et sæt bestående af 2 krokodiller, en gris, en kylling og en elefant. det er små bobles dyr altså ikke de store men nogen små nogen de kan lege med som klodser sælges for 200kr.
Er det muligt at se billeder af det sæt med de små lege-dyr og hvad er nyprisen på det?
Hvor meget tror du det ville koste at sende kyllingen?
Har du et billede?
Mette. skriver: Er det muligt at se billeder af det sæt med de små lege-dyr og hvad er nyprisen på det?
der kommer billeder lige om lidt ved ikke hvad nyprisen er vi har fået det i gave men har to sæt
Loa skriver: Hvor meget tror du det ville koste at sende kyllingen?
umiddelbart vil jeg tro 40kr som b post. men kan lige veje det
Tut skriver: Har du et billede?
det kommer
Chatarina skriver: der kommer billeder lige om lidt ved ikke hvad nyprisen er vi har fået det i gave men har to sæt
Okay, jeg kunne hvertfald godt umiddelbart være interesseret, men venter lige på billede så.
Ok, jeg vil gerne købe begge dele (hvis der ikke er nogen der har sat sig på noget af det) Så hvis du kan finde ud af hvad det koster at sende det hele....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128