Ikke underligt man er lidt træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Marco2

Min nat:

01.24: Amning af bettefisen og skift af ble.

03.00: Emily vågner og vil ha' sin MOOAAR. Ind og trøste og sidde til hun sover igen.

03:31: Emily vågner igen og vil ha' sin MUUAARR. Trøste og tilbage i seng.

04:27: Amning af bettefisen.

05.45: Emily vågner igen og vil bæres ind i vores seng. Det skaber lidt uro så bettefisen vågner og knirker så Emsen ikke kan sove, så dermed starter dagen kl. 5.45!!! 

Er der noget at sige til man er træt og hovedet føles fyldt med vat.

Så piger - underhold mig med en masse updates på hvordan det går hjemme hos Jer med de små bebser og ikke mindste minutvise opdateringer på Multes og Pias opstrart på fødsler og ikke mindst fødslerne …

AG - træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

DK

Pyhh det lyder dælme også som en hård nat!! Mon ikke du kan snige dig til en middagslur i løbet af dagen?

Bimmeren har tilgengæld sovet SÅ fint i nat. Han fik mad kl. 23.30 da vi gik i seng. Igen kl. 3.30 og så vågnede han først SUPER sulten kl. 7.45!! Dyyyygtig dreng! Så fint har han ikke sovet før!! Tilgengæld var han så herefter vågen og ville gerne have mad hver halve time (trods at han gylpede det HELE op hver gang) indtil kl. 10, og faldt kun i søvn under tvang (dvs. aen i hovedet, vuggen, og syngen "op til dig" fra Bamse og Kylling på repeat).  

Anmeld

11. februar 2011

CA

Puha for en nat!! 

Trøffelgrisen her er meget svær at få puttet om aftenen. Nok mest fordi Martin holder hårdt på at han skal sove i leanderen, så han blir båret, vugget og sunget for i en god times tid fra 23-00 inden han endelig er træt nok til at komme i vuggen. Hertil skal lige siges, at det er Martin der står for den besværlige putning. Jeg havde for længst givet op og taget ham over i sengen Men det er dejligt at han gider bøvle med det. Rart lige med 4 timers søvn, hvor jeg kan fylde, strække mig ud og putte med Martin

Engang mellem 3 og 5 vågner han MEGET sulten, men uden skrig, og skal have mad. Igen klokken 8, og så står vi op ved 9-10 tiden. Dygtig dreng

I løbet af dagen har han ingen rytme endu. Men han tager som regel en ordentlig skraber her ved middagstid. Bare helst hos sin moaaar. Jeg prøver dog at få leander og barnevogn mere og mere i brug. 

Han er en dejlig og nem hyggefis

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Puha det lyder hårdt  Åh jeg glæder mig lige over at tiden er min egen i 5-7 uger endnu.... 

AG - skal det barn da ikke snart have et navn!?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.