"Alle for én"-filmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.799 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

otlitrom

En sød veninde inviterede mig i biffen i aften, det eneste krav til filmen var at den skulle være sjov!

VI VALGTE RIGTIGT!!

Det er laaaang tid siden jeg har grinet så meget! "Alle for én" er virkelig morsom! Jeg har helt ondt i maven af at grine!

Jeg kan kun anbefale Jer at se den! Her er traileren, nuppet på youtube.. Der er meget mere spas, hvor det kommer fra :

http://www.youtube.com/watch?v=ZU8xZB01J08&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Dot D

Den ser sjooooov ud, men kan den næsten være andet, når Mick har en finger med i spillet

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

Åh nu bliver jeg lidt misundelig!!

Jørn skal se den med arbejdet i næste uge, så kan ikke engang lokke ham... Nåh, dør nok ikke af at vente til den er ude på dvd Dejligt I havde en god aften!

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

Vil også super gerne se den - godt og høre den ikk er et flop

Anmeld

10. februar 2011

otlitrom

Lou87 skriver:

Vil også super gerne se den - godt og høre den ikk er et flop

Nej, jeg var helt nervøs efter de dårlige anmeldelser. Men den var virkelig morsom!!

Anmeld

10. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Åh nu bliver jeg lidt misundelig!!

Jørn skal se den med arbejdet i næste uge, så kan ikke engang lokke ham... Nåh, dør nok ikke af at vente til den er ude på dvd Dejligt I havde en god aften!

Hvis han synes den er lige så sjov som jeg, så tror jeg gerne han vil se den to gange. Bjørnen har lige spurgt om vi ikke skal se den en dag, og det tror jeg godt jeg vil

Anmeld

10. februar 2011

otlitrom

Dot D skriver:

Den ser sjooooov ud, men kan den næsten være andet, når Mick har en finger med i spillet

Næh, egentlig ikke! De spiller virkelig godt!

Anmeld

10. februar 2011

quar20

kitty skriver:

En sød veninde inviterede mig i biffen i aften, det eneste krav til filmen var at den skulle være sjov!

VI VALGTE RIGTIGT!!

Det er laaaang tid siden jeg har grinet så meget! "Alle for én" er virkelig morsom! Jeg har helt ondt i maven af at grine!

Jeg kan kun anbefale Jer at se den! Her er traileren, nuppet på youtube.. Der er meget mere spas, hvor det kommer fra :

http://www.youtube.com/watch?v=ZU8xZB01J08&feature=related

haha jeg har en kammerat der er statis i filmen

Jeg skal HEL sikkert se den i vores egen hjemme bio

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Hvis han synes den er lige så sjov som jeg, så tror jeg gerne han vil se den to gange. Bjørnen har lige spurgt om vi ikke skal se den en dag, og det tror jeg godt jeg vil

Ih hvor godt - vi har nemlig gavekort til bio, så det er ikke engang fordi det bliver en dyr biotur jo

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

kitty skriver:

Nej, jeg var helt nervøs efter de dårlige anmeldelser. Men den var virkelig morsom!!

Kanon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.