Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Min søn på 3 mdr har de seneeste 14 dage fået et udslet på sine kinder, de sidste 2-3 dage er det virkelig eskaleret. Nogen der har oplevet deres børn have det og hvad gjorde I ved det?
Har smurt det i 14 dage med lokobase creme og har i dag købt en natur creme, lavet på planteolier.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malouis skriver: Hej, jeg syntes det ligner børneeksem..jeg ville tage en tur forbi lægen, da det kan genere baby..Min datter har selv haft børneeksem, og vi fik en hormoncreme, som også hjalp på kløen..held og lykke med det..
Hej, jeg syntes det ligner børneeksem..jeg ville tage en tur forbi lægen, da det kan genere baby..Min datter har selv haft børneeksem, og vi fik en hormoncreme, som også hjalp på kløen..held og lykke med det..
har tid hos lægen på onsdag. Han virker overhovedet ikke generet af det.det er dog i dag begyndt at blive blussende (varmt)
hvornår gik din datters væk igen?
Malouis skriver: Okay. min datter er vokset fra det, men da hun havde det fik vi hormoncremer til at smøre i, og så forsvandt det.
Okay. min datter er vokset fra det, men da hun havde det fik vi hormoncremer til at smøre i, og så forsvandt det.
ok tusind tak
naturcremen jeg har købt er også kløe stillende og lindrenede håber det hjælper.
Altså hvis han havde været ældre og drukket ko mælk ville jeg sige mælke allergi.
det er børneeksem... du skal forbi lægen, der skal lidt hormon behandling til... og fremover, en god fed creme et par gange dagligt
mortil3trustrup skriver: Altså hvis han havde været ældre og drukket ko mælk ville jeg sige mælke allergi.
Han får MME, kan det være det?
Ni-ko-li-ne skriver: det er børneeksem... du skal forbi lægen, der skal lidt hormon behandling til... og fremover, en god fed creme et par gange dagligt
Du lyder meget sikker? Går det væk hurtigt?
henh01 skriver: Du lyder meget sikker? Går det væk hurtigt?
jeg er slet ikke i tvivl.... det ligerne det så meget som det kan og det ser inficeret ud... forstået på den måde at der er bakterieangreb i, det er derfor det er rødt og blusser...
vores datter har atopisk hud og atopisk eksem (børneeksem)
vi vasker med en A-derma vakebar og smører to gange dagligt med A-derma exomega... ud over at behandle med hormon creme efter behov...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128