Så har jeg været ved læge igen, men denne gang planlagt
Han er nu altså stadig fin, og jeg er GLAD for jeg skiftede inden fødslen! 
Men altså:
34+5
Vægt: 87,5 kg. (8,2 kg taget på)
Blodtryk: 130/70
Urin: blank
Ødem: (+)
S/F: 29 cm
Fosterpræst: hoved
Fosterskøn: 2300g.
Fosterakt. og hjertelyd: + og +
Så alt i alt er det hele bare i skønneste orden! Jeg troede jeg havde en blærebetændelse (igen) men der var intet at finde whatsoever! Så det er jo dejligt, selvom det betyder at jeg bare skal finde mig i den meget øgede tissetrang...
Da jeg trak blusen op, for han kunne måle S/F, kiggede han på maveskindet og spurgte "hvor mange børn er det du har i forvejen?!" "øhm ingen..." "Hold da op, så har du alligevel mange strækmærker hva?!" "Nåh, synes du virkelig??"
Fortalte at min mor også har mange, men at hun trods alt har født 4 børn nu, så det var lidt mere rimeligt. Han mente så, at jeg da bare kunne få ligeså mange som hende, for så var der ikke nogen der kunne se hvilke strækmærker der var kommet hvornår.. 
Hovedet står ikke helt fast endnu, men er godt på vej til det. Så jeg spurgte jo, om det betød jeg stadig skal lægge mig ned hvis vandet går (spurgte i sjov, men han fangede den slet ikke) - han begyndte at forklare at hovedet jo er hvor det skal være, og lige er klar til at glide ned i bækkenet, så uanset hvilken optakt der er til fødsel, så skal jeg bare tage det stille og roligt, ringe til FG og få mig selv transporteret derind, når de vil se mig... Ja okay så 
Skal af sted igen mandag i uge 8, fordi sygeplejersken var gået for i dag og holder ferie til og med uge 7. Hun skal tage blodprøver fordi jeg er rhesus negativ, men der sker åbenbart ikke noget ved at vente (blot skal jeg liiige oplyse det, hvis jeg går i fødsel inden blodprøverne er taget...
)