akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.547 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Nanastep

- Jeg ville bare høre om der er nogen herinde der har prøvet akupunktur for " kraftig bækkenløsning " jeg skal prøve det her snart, fordi jeg har så mange smerter, og intet hjælper!

Nana 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

regalprime

MIG!!!!!!!! Og jeg sys det var GUDS gave til mig. Jeg var dog afsted 2 gange i ugen, men det var SÅ dejligt og jeg kunne klart mærke en forskel!!!!!! Og jeg havde meget krafrig bækkenløsning. Kender en mere der har fået det for bækkenløsning også, og hun sys også det hjalp Så GLÆD dig hvis det hjælper lige så godt på dig

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

regalprime skriver:

MIG!!!!!!!! Og jeg sys det var GUDS gave til mig. Jeg var dog afsted 2 gange i ugen, men det var SÅ dejligt og jeg kunne klart mærke en forskel!!!!!! Og jeg havde meget krafrig bækkenløsning. Kender en mere der har fået det for bækkenløsning også, og hun sys også det hjalp Så GLÆD dig hvis det hjælper lige så godt på dig

- Ej hvor skønt for dig  , jeg håber virkelig at det hjælper for jeg kan ingenting faktisk! det er ulideligt!
kan du fortælle lidt om hvad de gør osv hvor hvor på kroppen??

tak fordi du kom med et positivt svar

Anmeld

10. februar 2011

Mette 28

Øhm har du sådan et trochanter bælte at gå med, jeg har lige fået et idag, da jeg er på nippet til at det kan give varige skaderm og hold da op hvor det allerede hjælper og mindsker mine smerter meget...

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

Mette 27 skriver:

Øhm har du sådan et trochanter bælte at gå med, jeg har lige fået et idag, da jeg er på nippet til at det kan give varige skaderm og hold da op hvor det allerede hjælper og mindsker mine smerter meget...

Nej sådanne et bælte har jeg ikke fået! Underligt nok for det er en slem bækkenløsning!

super at det virker på dig, hva skader kan det give?

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

Nanastep skriver:

- Jeg ville bare høre om der er nogen herinde der har prøvet akupunktur for " kraftig bækkenløsning " jeg skal prøve det her snart, fordi jeg har så mange smerter, og intet hjælper!

Nana 34+6

Jeg har fået det i forbindelse med min kroniske bækkenløsning..og det var guddommeligt.
Så bare nyd det. Det gør virkeligt en forskel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

SussieThyssen skriver:

Jeg har fået det i forbindelse med min kroniske bækkenløsning..og det var guddommeligt.
Så bare nyd det. Det gør virkeligt en forskel.

Kærligst
Sussie

- Ej hvor skønt! glæder mig mere og mere, håber det hjælper lige så godt på mig, som på jer andre.

Anmeld

10. februar 2011

Mette 28

Du kan få det ved en bandakist (staves) elelr en fys.. Kan kun anbefale det.. Jamen jeg kan risikere at døje med det resten af mit liv... Mine led kan blive så ødelagte at de ikke "heler" igen. Er blevet forbudt en masse ting, må absolut ikke støvsuge, vaskegulve skal heletiden gå med næsen lige ud og må ikke bukke mig for meget ned, rede seng, må slet ikek dreje i mit bækken, ja hurra kunne blive ved og damm har 2½ måned igen, men ja havde det også første gang..

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

Mette 27 skriver:

Du kan få det ved en bandakist (staves) elelr en fys.. Kan kun anbefale det.. Jamen jeg kan risikere at døje med det resten af mit liv... Mine led kan blive så ødelagte at de ikke "heler" igen. Er blevet forbudt en masse ting, må absolut ikke støvsuge, vaskegulve skal heletiden gå med næsen lige ud og må ikke bukke mig for meget ned, rede seng, må slet ikek dreje i mit bækken, ja hurra kunne blive ved og damm har 2½ måned igen, men ja havde det også første gang..

Det må jeg hellere få købt så, for jeg ville helst ikke ende med varige skader efter fødslen! jeg har 5uger igen og jeg ville bare gerne føde nu, så det hele kan blive godt igen, ligger og skriver om natten når jeg skal vende mig om, min kæreste er ved at gå ud af hans gode skind, han kan ikke lide når jeg har det skidt.

men ja håber det hjælper på mig som på dig

Anmeld

10. februar 2011

Mette 28

Mit bækken knækker også meget hvor det gør sindsyg ondt, men købe et stykke silke eller andet meget glat stof du kan sove på og husk at dreje dig med paralelle ben, så gør det ikke nær så ondt og det hjælper godt, jeg kører meget bil og har en pose jeg kan dreje mig ind på i bilen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.