Endelig! - efter 4½ års kamp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Sees

Jeg kan anbefale at læse bogen "Mysteriet om Pernille" skrevet af Ellen Stampe.
Den er utrolig rørende, detaljeret og dybtegående - Fantastisk bog, der virkelig beskriver sagen ned til det mindste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Vingummien

Sees. skriver:

.. Bliver sagen om Pernille genåbnet!
Hendes forældre fortjener virkelig at få en afklaring på deres datters, og min venindes, forfærdelige og mystiske død, d. 23.06.06!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37267037%3Ad%C3%B8d-piges-telefon-har-sladret.html

Ej det er sgu da dejligt, så pårørende kan få sagen afgjort på en ordentlig måde. Så om den i tv enagng, og intet hlnger sammen overhovedet.

Håber de finder ud af hvad der rigtig skete

Anmeld

10. februar 2011

mor_sabina

Husker den tydeligt, håber de finder gerningsmanden denne gang

Anmeld

10. februar 2011

tinasmor

kan godt huske den sag. Hvis er drab, håber jeg virkelig at de finder gerningsmanden. Det må være frygteligt for forældrene hvis de hele tiden har troet at der var tale om drab

Anmeld

10. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sees. skriver:

.. Bliver sagen om Pernille genåbnet!
Hendes forældre fortjener virkelig at få en afklaring på deres datters, og min venindes, forfærdelige og mystiske død, d. 23.06.06!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37267037%3Ad%C3%B8d-piges-telefon-har-sladret.html

Sikken sag, og sikken smuk pige. Må hendes efterladte få den afklaring de har brug for, og Pernille den retfærdighed hun fortjener.

Anmeld

10. februar 2011

twinboys

mor_sabina skriver:

Husker den tydeligt, håber de finder gerningsmanden denne gang

Anmeld

10. februar 2011

Sees

tinasmor skriver:

kan godt huske den sag. Hvis er drab, håber jeg virkelig at de finder gerningsmanden. Det må være frygteligt for forældrene hvis de hele tiden har troet at der var tale om drab

Det var lige efter hendes begravelse, at Pernilles forældre begyndte at snakke om at det ikke var selvmord, men mord.
I starten tænkte jeg "Jaja, der er nok ingen forældre der vil tro på at ens barn kunne finde på at tage sit eget liv"
Men senere hen, da jeg selv fik snakket med Annelise (Pernilles mor) og der dukkede flere og flere spørgsmål op, kunne jeg godt se, at tingene SLET ikke hang sammen.

Jeg håber sådan at der kommer vished nu, og at den person som går rundt derude, må blive fundet og straffet!

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Jeg kan ikke se videoen  Den kræver password

Nej du skal bare klikke på den røde knap.....bare ignorer den box der kommer frem, for man kan sagtens se den alligevel

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Jeg synes det er skrækkeligt  og så synes jeg godt nok det er for dårligt, at politiet ikke har undersøgt det helt til bunds.

Anmeld

10. februar 2011

Sees

Carina1977 skriver:

Jeg synes det er skrækkeligt  og så synes jeg godt nok det er for dårligt, at politiet ikke har undersøgt det helt til bunds.

De har generalt bare behandlet den sag, som en omgang skidt.

F.eks. har politiet smidt det lagen væk, som Pernille hang i.
Da Pernilles forældre spurgte efter lagnet, da politiet lukkede sagen, var det ikke at finde nogen steder
Man må IKKE, smide et bevismatriale væk - Om sagen lukkes eller ej!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.