Hvor mange dage forsinket mens ved BioAbort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.001 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

SSL

Hej piger

Som nogle ved, havde jeg højst sandsynlig en biokemisk abort tilbage i december.. Det samme TROR jeg er sket denne gang, men i December gik jeg helt over på 34 dagen før min mens kom, nu er jeg på 30 og ingen mens.. Normalt har jeg cyklus på 28dage og den er ALDRIG forsinket ellers.. Det har kun været den gang i december, hvor min gynæ. også fortalte at en biokemisk snyder kroppen i den forstand at mensen forsinkes eller udebliver til næste måned..

Nu vil jeg så hører jer, der har haft dem hyppigt om I har set en rytme i det, at mensen har været et bestemt antal dage forsinket?

Det skal siges at jeg 6dage før forventet mens altså havde en pletblødning, og min gynæ. sagde jo, at hvis jeg var RIGTIG heldig var det ægget der havde sag sig fast.. Men men, det KAN jo sagtens udskilles fra kroppen alligevel.. Jeg tror ikke jeg er gravid, og testede negativ morgenen på 28. dagen

Håber I forstår mit spørgsmål Eller spørg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Hej piger

Som nogle ved, havde jeg højst sandsynlig en biokemisk abort tilbage i december.. Det samme TROR jeg er sket denne gang, men i December gik jeg helt over på 34 dagen før min mens kom, nu er jeg på 30 og ingen mens.. Normalt har jeg cyklus på 28dage og den er ALDRIG forsinket ellers.. Det har kun været den gang i december, hvor min gynæ. også fortalte at en biokemisk snyder kroppen i den forstand at mensen forsinkes eller udebliver til næste måned..

Nu vil jeg så hører jer, der har haft dem hyppigt om I har set en rytme i det, at mensen har været et bestemt antal dage forsinket?

Det skal siges at jeg 6dage før forventet mens altså havde en pletblødning, og min gynæ. sagde jo, at hvis jeg var RIGTIG heldig var det ægget der havde sag sig fast.. Men men, det KAN jo sagtens udskilles fra kroppen alligevel.. Jeg tror ikke jeg er gravid, og testede negativ morgenen på 28. dagen

Håber I forstår mit spørgsmål Eller spørg

Kan ikke sige så meget om det andet end ud fra min egen erfaring, men den er jo så også stor nok endda.
Og for mig har det varieret meget.
Nogle gange er mensen kommet med 14 dages forsinkelse, andre gange har jeg springet 2 eller 3 mensperioder over, inden der kom skub i det igen.
Så, ja...jeg vil tro, at det er forskelligt.
Naturen er ikke et urværk og kan svinge meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Frøken J.

Jeg ved jo ikke lige så meget om det med biokemisk, men har du overvejet at teste igen? Jeg mente jo også jeg havde cyklus på 28 dagen, men om morgenen på dag 27 var der ikke engang så meget som antydningen af en streg Testede først positiv næsten en uge efter (testede dog ikke imellem dag 27. og en hel uge efter). Men det ved du jo

Anmeld

10. februar 2011

SSL

SussieThyssen skriver:

Kan ikke sige så meget om det andet end ud fra min egen erfaring, men den er jo så også stor nok endda.
Og for mig har det varieret meget.
Nogle gange er mensen kommet med 14 dages forsinkelse, andre gange har jeg springet 2 eller 3 mensperioder over, inden der kom skub i det igen.
Så, ja...jeg vil tro, at det er forskelligt.
Naturen er ikke et urværk og kan svinge meget.

Kærligst
Sussie

Ja, jeg tænker selvf. også at det er meget individuelt fra kvinde til kvinde, men at hver kvinde måske havde en rytme i det hehe, men ØV - så må jeg bare vente og se tiden an jo

Anmeld

10. februar 2011

SSL

Secrets skriver:

Jeg ved jo ikke lige så meget om det med biokemisk, men har du overvejet at teste igen? Jeg mente jo også jeg havde cyklus på 28 dagen, men om morgenen på dag 27 var der ikke engang så meget som antydningen af en streg Testede først positiv næsten en uge efter (testede dog ikke imellem dag 27. og en hel uge efter). Men det ved du jo

hahaha, har faktisk ikke gide at købe flere test, da jeg bare har tænkt "crazy non-pregnant woman!!" haha.. Ej, jeg tror jeg tester i weekenden hvis ikke det er kommet.. Men er i dén tro og følelse af at jeg overhoved IKKE er gravid, og bare afventer mens (underligt nok, det ligner mig ikke)

Men ja, så har faktisk ikke testet siden 28.dagens morgen, dvs. tirsdag morgen.. Men ja, jeg håber jeg laver en "Secrets" og tester positiv næste test hehe..

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Ja, jeg tænker selvf. også at det er meget individuelt fra kvinde til kvinde, men at hver kvinde måske havde en rytme i det hehe, men ØV - så må jeg bare vente og se tiden an jo

Det har vi ikke..og mange kvinder oplever endda at mensens længde, blødningsstyrke og dagene imellem, kan ændre sig fra hver graviditet, inkl undertegnede.

Anmeld

10. februar 2011

smlmea

Din mens behøver ikke nødvendigvis at blive forsinket eller udeblive,faktisk kommer den i lang flere tilfælde fortidligt eller til tiden,og cyklusen fortsætter som den plejer.

Jeg har haft en bio 2 gange,og der kom men henholdvis 2 og 4 dage før tid.

Anmeld

10. februar 2011

CamillaValby

Jeg har gået 14 dage over tid ved en biokemisk

for at du enten får tante rød snart eller der måske gemme sig en lille spire i maven på dig

Anmeld

10. februar 2011

SSL

smlmea skriver:

Din mens behøver ikke nødvendigvis at blive forsinket eller udeblive,faktisk kommer den i lang flere tilfælde fortidligt eller til tiden,og cyklusen fortsætter som den plejer.

Jeg har haft en bio 2 gange,og der kom men henholdvis 2 og 4 dage før tid.

Fik bare afvide at gynæ. at det var helt sikkert derfor jeg gik over sidst, det er realvant ihvert fald men vi er jo forskellige, men nu er den igen sent på den, så det passer som meget godt her i mit tilfælde

Anmeld

10. februar 2011

SSL

CamillaValby skriver:

Jeg har gået 14 dage over tid ved en biokemisk

for at du enten får tante rød snart eller der måske gemme sig en lille spire i maven på dig

Okay, sikke noget

Ved du om ægget havde sat sig fast først, og derefter blevet udskilt igen? Fordi jeg oplevede den lille pletblødning som også passer med ÆL en uge før, men er bange for det netop er udskilt igen igen, har nemlig aldrig oplevet pletblødning før mens.. Men ja, jeg kan være heldig at der er én, meeeeeeeeeeeen - jeg tror smpelthent ikke på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.