Lige et praktisk spørgsmål ang. udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Carina1977

Jeg var jo oppe på sygehuset igen idag, hvor jeg lige blev scannet en ekstra gang, fordi de lige ville være sikker. Selvfølgelig var det, som det var i sidste uge. Der er ingen tegn på at jeg skulle være igang med at abortere, så min krop holder åbenbart godt fast i graviditeten. Lægen snakkede noget om, at det er fordi moderkagen delvist stadig fungerer.

Nå men enden af det bliver, at jeg får lov til at få den udskrabning. Den skal jeg have foretaget på mandag, og jeg ser bare frem til, når det hele er overstået.

Jeg glemte bare at spørge om noget i farten, så jeg tænkte om jer der har prøvet en udskrabning, kan fortælle mig, hvor meget man egentlig bløder bagefter? Jeg tænker....kan man bruge et alm. tyndt bind, eller skal man op og have købt nogen af de store bind?

Det er bare meget rart at vide, sådan at man har det hele hjemme, når man får brug for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Summer

Jeg blødte som ved en helt alm mens.Jeg havde efterfølgende meget få smerter men ellers mærkede jeg ikke så meget til det.

Jeg blødte i ca. 4 dage.

jeg er ked af at høre at du skal igennm det, men jeg håber at det kommer til at forløbe godt.

Anmeld

10. februar 2011

SanneL

Hejsa

Lige en  herfra. Det er sku ikke nogen særlig sjov situation at stå i.

Jeg fik en udskrabning i september 10, af samme årsag som dig.

Jeg havde ingen smerter efterfølgende, og blødte som ved en kraftig mens et par dage, og så aftog det stille. Blødte vel i alt 14 dage.

Jeg håber for dig at alt kommer til at forløbe som det skel.

Anmeld

10. februar 2011

o0sus0o

10. februar 2011

Carina1977

Summer skriver:

Jeg blødte som ved en helt alm mens.Jeg havde efterfølgende meget få smerter men ellers mærkede jeg ikke så meget til det.

Jeg blødte i ca. 4 dage.

jeg er ked af at høre at du skal igennm det, men jeg håber at det kommer til at forløbe godt.

Ok måske jeg lige for en sikkerheds skyld skal købe de der allways bind....de suger jo en del bedre end de der billige bind, jeg plejer at købe.

Rart at høre at du ikke blødte så længe....håber det samme gør sig gældende ved mig

Ja det er noget møg, når en graviditet ender på den måde. jeg har nu rendt rundt med et dødt foster inde i mig i ca. 5 uger. Så jeg vil bare have det ud nu, så jeg kan komme videre med mit liv. og så er det rart at det bliver overstået inden min søn kommer hjem fra ferie.

jeg har det ok med det....har jo vidst det i 1 uge nu

Tak for svar

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

SanneL skriver:

Hejsa

Lige en  herfra. Det er sku ikke nogen særlig sjov situation at stå i.

Jeg fik en udskrabning i september 10, af samme årsag som dig.

Jeg havde ingen smerter efterfølgende, og blødte som ved en kraftig mens et par dage, og så aftog det stille. Blødte vel i alt 14 dage.

Jeg håber for dig at alt kommer til at forløbe som det skel.

14 dage er godt nok længe at bløde, men det er vel forskelligt

Det var måske kun pletblødning til sidst?

Nej det er ikke sjovt  men jeg bliver nødt til at sige til mig selv, at det aldrig ville have blevet til et normalt barn.....et eller andet har der været galt i hvert fald.

Er ked af at høre at du også har været igennem det. Det er jo egentlig heller ikke så længe siden. håber i er godt igang med at forsøge igen

Anmeld

10. februar 2011

Summer

Carina1977 skriver:

Ok måske jeg lige for en sikkerheds skyld skal købe de der allways bind....de suger jo en del bedre end de der billige bind, jeg plejer at købe.

Rart at høre at du ikke blødte så længe....håber det samme gør sig gældende ved mig

Ja det er noget møg, når en graviditet ender på den måde. jeg har nu rendt rundt med et dødt foster inde i mig i ca. 5 uger. Så jeg vil bare have det ud nu, så jeg kan komme videre med mit liv. og så er det rart at det bliver overstået inden min søn kommer hjem fra ferie.

jeg har det ok med det....har jo vidst det i 1 uge nu

Tak for svar

Ja det vil nok være en god ide lige at have en pakke bind der hjemme.

Det bliver godt at få det overstået for det er ikke sjovt at vide at man går rundt med et dødt foster i maven. Jeg gik heldigvis "kun" 4 dage og synes at det var lang tid nok.

Held og lykke på mandag, og så håber jeg at det kommer til at gå godt og smertefrit for dig.

En får du lige med på vejen.

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

susan_bagger skriver:

mit var også hel alm. blødning 4-5 dage blødte jeg ikke mere.

bestemt ikke en sjov ting du skal igennem..

www.frk-bagger.blogspot.com

Nej øv....forb**** krop, tænker man engang imellem. men tror ikke der er noget man kunne have gjort anderledes. Men man tænker, hvorfor skulle det lige ske for mig?? men prøver på at lade være med at tænke det, for ellers kommer jeg jo ikke videre. sket er sket...og så må man prøve på at acceptere at livet ikke altid er lige præcis som man vil have det.

Og jeg er ked af at høre at du har været igennem det samme

Anmeld

10. februar 2011

Mia&Allan

Carina1977 skriver:

Jeg var jo oppe på sygehuset igen idag, hvor jeg lige blev scannet en ekstra gang, fordi de lige ville være sikker. Selvfølgelig var det, som det var i sidste uge. Der er ingen tegn på at jeg skulle være igang med at abortere, så min krop holder åbenbart godt fast i graviditeten. Lægen snakkede noget om, at det er fordi moderkagen delvist stadig fungerer.

Nå men enden af det bliver, at jeg får lov til at få den udskrabning. Den skal jeg have foretaget på mandag, og jeg ser bare frem til, når det hele er overstået.

Jeg glemte bare at spørge om noget i farten, så jeg tænkte om jer der har prøvet en udskrabning, kan fortælle mig, hvor meget man egentlig bløder bagefter? Jeg tænker....kan man bruge et alm. tyndt bind, eller skal man op og have købt nogen af de store bind?

Det er bare meget rart at vide, sådan at man har det hele hjemme, når man får brug for det.

Øv øv en træls omgang at skulle igennem, så du får lige et

Jeg har desværre også selv været det igennem, men jeg havde det rigtig skidt bagefter og blædte en hel del i en lille uge tror jeg.... Men tror det er meget forskelligt hvordan kroppen reagerer...

Anmeld

10. februar 2011

SanneL

Carina1977 skriver:

14 dage er godt nok længe at bløde, men det er vel forskelligt

Det var måske kun pletblødning til sidst?

Nej det er ikke sjovt  men jeg bliver nødt til at sige til mig selv, at det aldrig ville have blevet til et normalt barn.....et eller andet har der været galt i hvert fald.

Er ked af at høre at du også har været igennem det. Det er jo egentlig heller ikke så længe siden. håber i er godt igang med at forsøge igen

Det var også kun pletblødning til sidst

Jo tak, jeg er så heldig at jeg blev gravid i første forsøg efter, og det ser ud til at der er en sund og rask baby på vej

Jeg håber også lykken vil følge dig, hvad enten I beslutter jer til at prøve igen eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.