Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: jamen, det er når du måler dem med et målebånd..kan du ikke måle dem med en linejal(eller hvad de nu hedder)
jamen, det er når du måler dem med et målebånd..kan du ikke måle dem med en linejal(eller hvad de nu hedder)
Har desværre ingen linial .. Hvad er forskellen da ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aprilmor11 skriver: Har desværre ingen linial .. Hvad er forskellen da ?
Aprilmor11 skriver: 70kr ? Det er så med porto ..
70kr ?
Det er så med porto ..
Vender lige tilbage imorgen med et svar
CamillaRH skriver: hehe, det er bare ikke det samme (: mmh, men.. jeg springer fra igen så..vil helst ikke gi mere end 240kr alt i alt..
hehe, det er bare ikke det samme (: mmh, men.. jeg springer fra igen så..vil helst ikke gi mere end 240kr alt i alt..
Det er helt iorden
CelinasMoarh skriver: Vender lige tilbage imorgen med et svar
Helt iorden
Aprilmor11 skriver: Der er de 32,5
Der er de 32,5
Øhh det lyder ikke som meget.. Mine bukser jeg normalt bruger er den indvendige benlængde 82 cm fra skridtet og ned
pussepige skriver: Øhh det lyder ikke som meget.. Mine bukser jeg normalt bruger er den indvendige benlængde 82 cm fra skridtet og ned
Jeg prøvede lige med et målebånd i stedet for .. Og de måler 86,5 ..
Aprilmor11 skriver: Jeg prøvede lige med et målebånd i stedet for .. Og de måler 86,5 ..
Oki er i tvivl om jeg kan passe dem.. Hva vil du sælge dem for inkl? Vil ikke give for meget hvis nu ikke jeg kan passe dem..
pussepige skriver: Oki er i tvivl om jeg kan passe dem.. Hva vil du sælge dem for inkl? Vil ikke give for meget hvis nu ikke jeg kan passe dem..
Det forstår jeg godt .. Men 300 alt i alt .. Så har du givet ca. 250 for bukserne
Op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128